Obserwatorzy

czwartek, 12 maja 2016

Kuracja regeneracyjna z L'Biotica!



Witajcie!

Dziś zamierzam przedstawić Wam ostatnio używane i polubione przeze mnie produkty do włosów marki L'Biotica.




W skład zestawu wchodzi szampon i maska do włosów z linii Professional Therapy - Repair.
Jak wiecie moje włosy są po prostowaniu keratynowym, więc pielęgnacja włosów po tym zabiegu jest dla mnie szczególnie ważna.
Obawiałam się trochę jak włosy zareagują na te produkty, na szczęście wszystko jest ok, ja jestem zadowolona i włosy chyba też ;)




Oba produkty zamknięte są w eleganckich 200ml (odżyka) i 250ml (szampon)  tubach:



Szampon jaki testuję przeznaczony jest do suchych, zniszczonych włosów ze skłonnością do wypadania, czyli w sam raz dla mnie!




 Konsystencja bardzo przyjemna, jak również zapach. 
Z uwagi na to, że jest to produkt naturalny,  pozbawiony parabenów i innych konserwantów, przynajmniej na mojej objętości włosów muszę zużyć go więcej bo nie pieni się tak mocno jak drogeryjne kosmetyki -  oczywiście dla mnie to jest na plus bo po kuracji keratynowej powinnam wystrzegać się wszelkich ulepszaczy w tego typu kosmetykach.




Wraz z maską włosy po umyciu są bardzo przyjemne w dotyku, zyskują na blasku i miękkości do tego stopnia że gumka zjeżdżała mi z kucyka kiedy je związałam :D

 Maska wzbogacona jest dodatkowo w odbudowującą keratynę i ceramidy, oczywiście również pozbawiona jest parabenów i pochodzi z naturalnych upraw roślinnych.
Wystarczy pozostawić ją na 2-3 min i dokładnie spłukać.
Oba produkty są intensywnie regenerujące i jestem z nich bardzo zadowolona, nie zauważyłam też żeby spłukiwały mi keratynę z włosów, o co bardzo się obawiałam.

Są również polecane przez mistrza fryzjerstwa Pawła Matrackiego ;)




Jeżeli są wśród Was fani naturalnej pielęgnacji, ceniący sobie zdrowie i ochronę środowiska to szczerze polecam powyższe produkty, które można nabyć np. w drogeriach Hebe ;)

Na fb do 17 maja trwa również konkurs gdzie do wygrania jest zestaw pielęgnacyjny dostosowany do określoncyh wymagań i  potrzeb włosów, tak więc myślę że warto spróbować bo produkty są godne polecenia i przetestowania :)


Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia najszybciej oczywiście na snapie ;)
Snapchat -->> maya.debska

Wpadajcie!