Obserwatorzy

środa, 14 stycznia 2015

Makeup Revolution - Give Them Nightmares&Iconic Dreams - opis makijażu.



Mój ostatni dzienniak, który pokazałam Wam na fb cieszył się dużym zainteresowaniem, prosiłyście o kroki do niego, których niestety nie wykonałam bo w zasadzie nie planowałam nawet go fotografować, ale że dość szybko mi się zmalował a miałam chwilę czasu to ofociłam to i owo ;)




Makijaż ten wykonałam przy pomocy dwóch palet Makeup Revolution

Salvation Palette - Give Them Nightmares, której recenzję możecie przeczytać tutaj

oraz  Iconic Dreams.


Makijaż jakże prosty, a jednak efektowny!

Dla osób preferujących typowo lekkie dzienne makijaże jak kreska- tusz, czy powieka delikatnie muśnięta cieniem i tusz, taka propozycja może śmiało posłużyć na weekendowe wyjście czy inną okoliczność :)





W kąciku zew. wykorzystałam odcienie ciemnego fioletu - dwa zmieszane ze sobą z palety Give Them Nightmares:




Z tej samej palety użyłam również czerni dla przyciemnienia odrobinę samego kącika zew i linii rzęs, oraz turkusu, opalizującego trochę na zieleń? Bardzo podoba mi się ten odcień i często używam go dla zaakcentowania dolnej powieki lub kącika wew.




Powieka ruchoma to szampański odcień, który wyszedł mi z mieszanki 2 cieni Iconic Dreams:




Ciepłym beżem zatarłam granice cieni w załamaniu, linię wodną pozostawiłam neutralną, dokleiłam Demi Wispies i gotowe:



Na ustach mam Rimme Kate Moss #16, bronzer Bahama Mama.


 Tak prezentował się w "pełnej" krasie :D




Buziaki i do nast!

big mama ;)