Obserwatorzy

środa, 5 listopada 2014

Makeup Revolution - #Selfie!


Od jakiegoś czasu upodobałam sobie do makijaży dziennych jedną paletkę :)
Mowa o Makeup Revolution #Selfie, małej palecie o bardzo neutralnych kolorach, które świetnie sprawdzą nam się zarówno w makijażach dziennych jak i wieczorowych.
Sama paleta jest bardzo fajna, ma ciekawy "mieniący się w ruchu" design, ponadto zgrabnej wielkości, jest bardzo poręczna.











W zestawie otrzymujemy ją z mini primerem do cieni, który świetnie sprawdzi nam się jako baza pod cień, jak również do aplikacji cieni na morko, aby zwiększyć trwałość i intensywność koloru.










Jak już wspomniałam najczęściej używam jej przy dziennych makijażach, który jeden z nich mogłyście już widzieć na stronie. 



Ponieważ kolory w palecie są stonowane i dość neutralne, moje makijaże w zasadzie nie wiele różnią się od siebie przy jej zastosowaniu na co dzień, jednak planuję zmalować Wam coś bardziej wieczorowego i mocniejszego przy jej udziale :)




W tym makijażu wykorzystałam głównie odcienie brązu i połyskującej szarości, bardzo lubię takie kolory w dziennych mejkapach.
Ponadto jestem bardzo miło zaskoczona pigmentacją tych cieni, śmiało mogę powiedzieć, że ich intensywność jest na prawdę dobra!
Nie posiłkowałam się nawet bazą pogłębiającą kolor.




Kolorystyka jakiej użyłam świetnie współgra zarówno z moją naturalną, niebieską tęczówką jak i brązową, dodatkowo postanowiłam skontrastować ją z neonowym kolorem ust w odcieniu różu.













Na ustach również Makeup Revolution, bardzo trwały i intensywny lakier do ust o wykończeniu matowym, więc musimy pamiętać aby wcześniej ładnie przygotować usta, spilingować je i usunąć sterczące skórki, który taki lakier niestety lubi podkreślać :/











Zbliżenie na samo oko:









Paleta zdecydowanie trafiła w moje gusta, co prawda mam jedną taką neutralną, ale ta wyjątkowo mi się podoba i pod względem wizualnym i kolorystycznym, bo jak wspomniałam świetnie sprawdzi się w każdym makijażu.
Poza tym jest bardzo poręczna i wykonana z solidnego plastiku z wygodnym lusterkiem, którego często brakuje mi w paletach.








Ciekawa jestem czy któraś z Was też ją ma, a może chwali jeszcze inne perełki tej marki, która ostatnio jest bardzo popularna?
Ja czaję się jeszcze na tę "czekoladkę", macie? Polecacie?

xoxoxo


maya