Obserwatorzy

wtorek, 14 października 2014

Recenzja soczewek #N424 tym razem w tonacji 4-tonowej!


Jakiś czas temu wrzuciłam na swojej stronie na fb dzienny makijaż z moim nowym nabytkiem ;)
Mowa oczywiście o kolorowych soczewkach, które bardzo lubię i stosowanie ich nie sprawia mi żadnych kłopotów.



Po ostatnich wariacjach kolorowych odcieni, zdecydowałam się znowu na brązowe- orzechowe oczy.
Posiadaczki takiej tęczówki mogą być wielkimi szczęściarami bowiem uważam, że piękniejszej od ciemnej po prostu nie ma! :)
Nie no żartuję sobie, ale ciemny kolor oczu na prawdę bardzo mi się podoba, każdy makijaż w odbiciu takiej tęczówki wygląda zjawiskowo, a kolory nabierają blasku i tylko stanowią niesamowity kontrast <3

Soczewki jakich użyłam w dzisiejszym makijażu to #N424 oczywiście od GeoOptica, o których możecie sobie poczytać TUTAJ
Mają bardzo naturalny odcień, bo są 4tonowe, a nie dwu jakich wcześniej używałam, także spokojnie mogą posłużyć nam w codziennym noszeniu. 





U osób z ciemnym kolorem oczu jeszcze bardziej pogłębią ich naturalny odcień, na moich niebieskich dały fajny moim zdaniem orzechowy kolor :)




Na zdjęciu mam dzienny makijaż z kolorem w odcieniach morskiej zieleni, którą uwielbiam i czasami kiedy nie mam zbyt wiele czasu, najprościej jest mi taki makijaż stworzyć :)




Ze zbliżeniem na oko:



I co myślicie? ;)


ps: w weekend idę na ścięcie :P włosów oczywiście!

xoxoxo


maya