Obserwatorzy

środa, 29 października 2014

Mineralny puder matujący LiLy Lolo - Flawless Matte Costasy!




Dziś chciałam się z Wami podzielić moim ulubionym już od dłuższego czasu matującym pudrem wykańczającym od Lily Lolo.
Mam kilka produktów tej marki, które szczerze polecam, bowiem produkty świetnie spisują się przy problematycznych cerach, a wiadomo jak ciężko dobrać odpowiedni produkt przy tej "niedogodności" ;)
Moja skóra jest mieszana w kierunku do tłustej, nie trudno ją zapchać, co jest moją największą zmorą, dlatego też od dłuższego już czasu cenię sobie kosmetyki mineralne, które ewidentnie jej sprzyjają.




Puder ma postać sypkiego proszku w białym kolorze, który po aplikacji na skórę przyjmuje postać transparentną, więc nie musimy obawiać się przy doborze odpowiedniego koloru.

Mieści się w bardzo wygodnym opakowaniu z zamykanym sitkiem. Jest to świetna opcja zwłaszcza w trakcie podróży, dodatkowo możemy dawkować wysypywanie proszku z pojemniczka.



Przy cerze takiej jak moja produkt bardzo dobrze spisuje się w swoich właściwościach wykańczających. Matuje na wiele godzin, jeżeli wykonuję makijaż rano i nie ma mnie w ciągu dnia, starcza mi jedna bibułka absorbująca do poprawki makijażu.
Ogromnym plusem jest też pojemność kosmetyku, aż 7g!
Do wykończenia makijażu nie potrzeba nam dużo produktu więc to opakowanie na pewno starczy nam na bardzo długo!






Dla zainteresowanych produkt można dostać w ofercie internetowej Costasy Lily Lolo TUTAJ, fajną opcją jest możliwość zamówienia próbki w pierwszej kolejności, aby sprawdzić czy produkt będzie nam służył :)

A może któraś z Was też stosuje ten produkt i chwali sobie jak ja? 
Czy znacie też inne warte uwagi?

Pozdrawiam Was serdecznie!


maya