Obserwatorzy

piątek, 12 września 2014

Nowość od Essence - Nawilżający krem do twarzy!






Na warszawskim spotkaniu blogerskim, na którym miałam okazję gościć w sierpniu (relacja niebawem) wśród otrzymanych niespodzianek znalazły się również produkty od Essence Polska.
To że marka słynie z bardzo wielu bardzo fajnych i przystępnych cenowo kosmetyków do makijażu zapewne każda z nas wie, ale mnie bardzo zainteresował produkt do pielęgnacji twarzy z serii My Skin klik klik
Muszę przyznać, że nawet nie wiedziałam że marka poszerzyła swój asortyment o pielęgnację, co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło.



Po ponad miesięcznym stosowaniu stwierdzam, że krem wywarł na mnie bardzo przyjemne odczucia.
Jest to krem nawilżający o bardzo lekkiej formule, idealnie nadającej się pod makijaż.
Wygodna tubka mieści w sobie 50ml kremu.




Dzięki owocowym wyciągom z limonki i ogórka, zapachem przywołuje soczyste wspomnienia lata :)
Ogromnym plusem jest skład kremu pozbawiony silikonów, alkoholu i parabenów, dzięki czemu raczej nie musimy obawiać się niechcianych niespodzianek.




Komu poleciłabym ten krem? 
Zdecydowanie dla osób, które lubią naturalne, proste w składzie kremy nawilżające, nie obciążające naszej cery. Dla osób lubiących delikatny owocowy zapach i bardzo lekką konsystencję kremów.
Ja mimo swojego wieku wciąż używam takich kremów i muszę przyznać, że zdecydowanie lepiej oddziaływują na moją cerę aniżeli specjalistyczne kremy dostosowane już do wieku.
Zapewne z czasem zastosowanie takich kremów (dostosowanych odpowiednio do wieku) będzie nieuniknione, ale póki widzę że moja cera dobrze przyswaja prostsze, oparte na naturalnych składnikach produkty nie szukam innych.
To jest jeden z tych kremów :)



W ofercie sklepu dostępna jest również seria do cery mieszanej oraz typowo suchej, tak więc możemy sobie dobrać krem matujący lub intensywnie pielęgnujący TUTAJ.



A Wy jakich kremów do pielęgnacji twarzy używacie?
Ja wśród swoich ulubionych mam również Sylveco, Alantan i Ziaję, może polecicie mi coś jeszcze fajnego? ;)

xoxoxo

maya