Obserwatorzy

piątek, 18 lipca 2014

Spotkanie blogerskie Olsztyn 2014!!!





Jakże miło było mi uczestniczyć w kolejnym blogerskim spotkaniu tym razem miejscowym!

Olsztyn Wita Blogerki Urodowe ;)

Dziewczynom organizatorkom z miejsca pragnę podziękować za zaproszenie!
Niezmiernie się cieszę, że mogłam Was poznać <3









oraz



Obie dziewczyny profesjonalnie zajmują się makijażem, Pati od niedawna mieszka w Olsztynie więc życzę Ci kochana samych sukcesów w Naszym mieście :*














Dziewczyny spisałyście się na medal!
Nie dość, że obie piękne i utalentowane to na dodatek przesympatyczne <3

Tym razem miałam "chwilę", aby się przygotować bo spotkanie rozpoczęło się o 16-tej więc zdążyłam pyknąć kilka fotek ;)


Założyłam:
- letni kombinezon New Yorker
- buty Stradivarius
- torba, pasek Reserved
- lakier na paznokciach u stóp Lovely

I w sumie to tyle co mam na sobie :D
Makijaż był prosty, tradycyjnie kreska, delikatny cień na powiece, kolorowa linia wodna i rzęsy.
Tego dnia niestety pogoda nam nie dopisała bo mimo, że było bardzo ciepło to lało jak z cebra więc włos pozostał w naturalnej fali :)

Spotkanie odbyło się 12.07.2014 w Starym Zaułku na Starówce w Olsztynie.
Wzięło w nim udział 12 blogerek urodowych plus fotograf Adrian http://adrian-norejko.pl/ , któremu bardzo dziękujemy za uwiecznienie naszej imprezki ;)


Znalazły się wśród nas zarówno dziewczyny zajmujące się makijażem, jak również włosomaniaczki, dziewczyny prowadzące paznokciowe blogi, typowo kosmetyczne a nawet super mama ;)

I po kolei:






Monika - od lewej :) Prowadzi świetnego bloga o polskich kosmetykach! Niesamowita dziewczyna z pasją i wielkim zaangażowaniem oddaje się pracy <3
Ci którzy jeszcze nie poznali odwołuję ->> ŻURNALISTKA 

Asia - cudowna włosomaniaczka, jak się okazało moja sąsiadka :D Mieszkamy na przeciwko siebie haha, jaki ten świat mały :D













Aga - prowadzi blog urodowo-kosmetyczny podobny do mojego ;) Trochę makijażu, trochę recenzji, czyli to co kobitki lubią najbardziej <3




















Przesympatyczna, wiecznie uśmiechnięta Agatka :)

U niej znajdziemy wszystko!
Od makijażu, po paznokcie, kosmetyki i inne recenzje:



















Malwinka - Malinka :)

U Malwinki znajdziemy nowinki kosmetyczne, "włosowe", a nawet dopatrzyłam się makijażowych ;)




















To dopiero blogowa piękność!
Alicja -  dziewczyna z pasją o niesamowitej egzotycznej urodzie!

U Aluśki znajdziemy notki makijażowe, paznokciowe oraz recenzje kosmetyków:









Natalia i Wiola - obie dziewczyny prowadzą typowo babskie blogi, w których poczytamy sobie o paznokciach, kosmetykach, ciuszkach a nawet jedzonku :)
Blog Natalii ->> Darmoszki
Blog Violi ->> Testowanko









ostatnia blogerka to mamusia ;) 






Roksana prowadzi bardzo ciekawy blog skierowany do młodych mam. Sama jest mamą dwójki wspaniałych szkrabów, które grzecznie towarzyszyły nam na spotkaniu ;)

















No i jestę fotografę - włos oklapł po deszczu :D















Jak zapewne wiecie blogerskie spotkania są bardzo przyjemne, obfitują w pogaduszki kosmetyczno-urodowe, popijamy sobie kawkę, podjadamy i wzajemnie się poznajemy :)


Ale tym razem miałyśmy zadanie do wykonania!
Bowiem jeden ze sponsorów poprosił nas o wykonanie makijażu na spotkaniu, tak więc Ola dzielnie zabrała się do pracy, a my jej z zapałem kibicowałyśmy :D
Naszą inspiracją miały być kolorowe żele pod prysznic:



I make-up in progress :D
Oczywiście Alicja robiła nam za modelkę ;)


Wszystkie słuchałyśmy wskazówek Oli jakich udzielała nam w trakcie malowania:



Wraz z efektem końcowym aparat poszedł w ruch:


Śliczny egzotyczny makijaż, adekwatny do urody Alicji ;)


Moją wersję już widziałyście TUTAJ



Na spotkaniu nie obyło się również bez prezentów :D





I wielki przegląd :D




Dziękujemy sponsorom!



original source , sensique , shiseido , eveline , glazel visage , wosk na włos ,
urodomania Drogeria Testa, Kobo ProfessionalPalmers Butter Formula

Ale chyba najbardziej zadowolona jestem z uroczego długopisu z grawerem w kształcie pomadki!!! <3
Teraz pozostało tylko rozdawać autografy hahaha



To tyle z mojej strony Kochani ;)
Mam nadzieję, że miło Wam się czytało i oglądało, bo ja pisząc tę relację byłam pełna ciepłych wspomnień i mam nadzieję, że będę uczestniczyć w jeszcze nie jednym takim spotkaniu w gronie tak wspaniałych dziewczyn!
Dziewczyny bardzo mi miło, że mogłam Was poznać i do zobaczenia niebawem!

Ja tymczasem żyję kolejnym spotkaniem, które już w sierpniu czeka mnie w Warszawie <3


Buziaki i do następnego!

maya