Obserwatorzy

wtorek, 29 lipca 2014

Nowości od Flormar - wypiekane cienie, kohl i kolorowy makijaż.


Ostatnio w moje łapki wpadły kolejne cuda od FLORMAR <3
Z pewnością z czasem wszystko Wam zrecenzuję bo wśród tych produktów jest sporo nowości, o których chciałabym Wam napisać.
Tymczasem dziś przedstawię Wam cienie wypiekane, które są według mnie obłędne!
Niesamowity pigment, co bardzo mnie zdziwiło, bo zwykle cienie wypiekane trudniej się aplikuje aniżeli prasowane czy sypkie.
Piękna kolorowa mozaika, łącząca ze sobą kilka odcieni nadaje cudowny efekt, którego niestety nie byłam w stanie uchwycić na fotkach, ale musicie na słowo mi uwierzyć, że cienie niesamowicie opalizują!














Cienie są ogromne!!!
W pierwszej chwili jak je zobaczyłam to się zastanowiłam czy aby na pewno to cień, a nie róż czy bronzer?!
Mieszczą aż 6,5g produktu!














W swojej kolekcji mam niebieski odcień opalizujący na złote i srebrne drobinki:



oraz czekoladową czerń opalizującą na złoto:




Dodatkowo użyłam neonowych cieni, o których pisałam TUTAJ, w odcieniu fioletu i zieleni.




Tym razem jako bazy wzmacniającej cień i dla przyciemnienia kącika zew użyłam kohl'a:



Bardzo modny ostatnimi czasy kobaltowy odcień pięknie podbił błękit, dodatkowo wzmocniłam nim kącik zewnętrzny oka.



Twarz wykonturowałam na mokro kamuflażami Glazel Visage, tym razem jednak zdecydowałam się na odrobinę jaśniejszy brąz:



Użyte kosmetyki:



1. Cienie prasowane Flormar klik klik
2. Cienie wypiekane Flormar klik klik
3. Tusz do rzęs Flormar klik klik
4. Eyeliner Flormar klik klik
5. Kredka Ultra Flormar klik klik
6. Pomadki Flormar Revolution #14 i Long Wearing #37 klik
7. Kohl Flormar klik
8. Kamuflaże Glazel Visage- recenzja tutaj
9. Bronzer Lily Lolo - recenzja tutaj
10. Puder sypki Lily Lolo - recenzja niebawem
11. Rozświetlacz Mary Lou - recenzja tutaj
12. Baza pod cienie Hean
13. Brwi - eyeliner Vipera 03
14. Soczewki GeoOptica #N252 - recenzja tutaj


Jak Wam się podoba taka wersja kolorowego makijażu? ;)




buzia i do nast!

maya