Obserwatorzy

czwartek, 17 lipca 2014

Makijaż inspirowany - Original Source!


Jakiś czas temu jak zapewne część z Was wie byłam na olsztyńskim spotkaniu blogerek :)
Recenzja niebawem się ukaże, ale nie o tym dzisiaj!
Jednym ze sponsorów spotkania był Original Source, który poprosił nas o wykonanie makijażu zainspirowanego żelami pod prysznic, które otrzymałyśmy na spotkaniu :)
W moje ręce wpadła pomarańcza z korzenną lukrecją oraz moja ulubiona czekolada z miętą - uwielbiam ten zapach <3


Tak więc zainspirowana letnimi kolorami stworzyłam takiego cudaka:
Pomarańczka wylądowała na powiece ruchomej, którą rozgrzałam ciepłą czekoladką w załamaniu haha
Takie połączenie pomarańczy z czekoladą również bardzo lubię ;)
Miętą zaś podkreśliłam dolną powiekę, nadając kontrastu całości, a ponieważ uwielbiam takie zestawienia z kolorem tęczówki założyłam soczewki w odcieniu blue ;)



W makijażu wykorzystałam soczystą pomarańczkę z palety Sleek Acid, brąz ze Sleek Darks, mięta z palety Born Pretty Store, żółty eyeliner z Inglota.



Na ustach równie lenia pomadka, którą uwielbiam do kolorowych makijaży, oczywiście Rimmel by Kate #16 :)


Puder, podkład Colllection Lasting Perfection #4 Natural Beige, bronzer Bahama Mama.
I soczewki w odcieniu Barbie Blue Eyes od GeoOptica #N501 <3



Co myślicie?
Jak Wam się podoba moja inspiracja?

Przypominam również o trwającym konkursie TUTAJ :)

i do usłyszenia niebawem :*

maya