Obserwatorzy

poniedziałek, 7 lipca 2014

Kamuflaże Glazel Visage i konturowanie na mokro!



Na wstępie gorąco pragnę podziękować moim wiernym fejsbukowym obserwatorkom za poinformowanie mnie i zachęcenie do wzięcia udziału w Glazel'owym rozdaniu kamuflaży ;)
Kochane dzięki Wam wysłałam swoje zgłoszenie i udało mi się wygrać jeden zestaw w skład którego wchodzą dwie wieżyczki zróżnicowanych kolorystycznie kamuflaży <3




Jedna wieżyczka składa się z 8 jasnych odcieni, natomiast druga z 8 ciemnych.
Znajdziemy w nich dowolną kolorystykę! Od ciepłych, jasnych beży po wręcz czekoladowe! Także dla osób z chłodną karnacją się znajdą, jak również korektory idealne do cer problematycznych, kryjące przebarwienia, blizny, tatuaże.

ZASTOSOWANIE:

Jak zapewne wiecie kamuflaż to nic innego jak bardzo gęsty i mocno kryjący korektor.
Dla przypomnienia oprócz korektorów cielistych, które są bardzo uniwersalne i najczęściej przez nas stosowane, na rynku dostaniemy również kolorowe kamuflaże przeznaczone do krycia niedoskonałości. 



DZIAŁANIE:

Ich działanie jest wynikiem wzajemnego oddziaływania barw na zasadzie neutralizacji. Polega to na tym, że mieszając ze sobą dwa określone kolory osiągniemy odcień zbliżony do szarości.  
W praktyce naszym pierwszym kolorem jest cera, drugim - odpowiednio dobrany odcień korektora.

Czyli np: jeżeli chcemy zamaskować zaczerwienienia na twarzy, czerwone plami, trądzik, rozszerzone naczynka idealnie sprawdzi się przy tym kamuflaż w odcieniu zielonym.

Żółty kamuflaż ma na celu zniwelowanie fioletowych cieni pod oczami, zasinień, dobrze sobie również poradzi z krostką czy przebarwieniem.

Biały korektor służy natomiast do rozświetlenia twarzy. Należy jednak pamiętać, aby z nim nie przesadzić, wystarczy cieniutka warstwa jeżeli nie chcemy zostać "córkami młynarza" ;)

Bardzo ciemne, czekoladowe kamuflaże idealnie znajdują zastosowanie w konturowaniu twarzy, gdzie połączone z bardzo jasnym kolorem, idealnie stapiają się ze skórą nadając jej odpowiedni kontur.


Ciemnym kolorem podkreślamy to co chcemy "ukryć" czyli optycznie zmniejszyć, wyszczuplić; natomiast jasnym to co uwydatnić - rozświetlić i uwypuklić. 
Nie musi być do rozrysowane idealnie dokładnie ponieważ później kolory łączymy ze sobą więc wszelkie granice niedoskonałości zostaną zatarte. 

Ja w tym celu użyłam poniższych kolorów:

 
 które następnie roztarłam gąbeczką i pędzlem do podkładu, a dodatkowo mocno ugruntowiłam pudrem fixującym, dla osiągnięcia dobrego matu i mocnego utrwalenia makijażu.


Dodałam jeszcze odrobinę różu na policzki i efekt końcowy gotowy.
 Niestety muszę jeszcze popracować nad nosem bo nie udało mi się zniwelować efektu "pinokio" :P


W MOJEJ OPINII:

Konturowanie twarzy "na mokro" niestety dość obciąża naszą cerę, nie można powiedzieć że nie czuć tego na twarzy, bo czuć!
Na pewno nie stosujemy takiej "szpachelki" na co dzień, ale okolicznościowo. Na ważne okazje, sesje zdjęciowe itp, zdecydowanie będzie to bardzo trwały i mocno kamuflujący makijaż!
Muszę przyznać, że tymi korektorami bardzo przyjemnie mi się pracuje, są gęste ale nie tępe, bardzo dobrze i bezproblemowo rozprowadzają się na twarzy oraz łączą ze sobą. Mają bardzo przyjemny dla nosa delikatny zapach.
Do tej pory używałam korektorów z Catrice, które obecnie poszły w odstawkę.
Mam też wśród nich swoje ulubione odcienie, które stosuję na co dzień np do czyszczenia łuku brwiowego, zaznaczania linii brwi czy ust, kiedy wyjadę poza obszar :)
Bardzo fajny produkt, zdecydowanie polecam osobom które na co dzień zajmują się wizażem, lubią eksperymentować i bawić kolorem :)
Kamuflaże dostępne są w formie wieżyczek i palet, które można zakupić z grawerem <3
Mam taką jedną z cieniami prasowanymi i jest przepiękna!

Więcej szczegółów co do kamuflaży, ich ceny, wysyłki na info@glazel.pl
Natomiast pełny asortyment produktów Glazel Visage możecie obejrzeć sobie tutaj



ps ->> makijaż opiszę Wam w osobnym poście ;)

To tyle z mojej strony, do usłyszenia niebawem Kochani!

xoxoxo

maya