Obserwatorzy

czwartek, 10 lipca 2014

FLORMAR - neonowy makijaż oraz recenzja różu




W ostatnim poście o konturowaniu klik klik, pokazałam Wam kolorowy makijaż :)
Pomyślałam, że przygotuję osobną notkę co do samego makijażu, bo ów post był głównie o konturowaniu więc żeby nie zrobić z niego "epopei" postanowiłam podzielić przedstawiony makijaż na dwie części :)
Tak więc ta część posta będzie tyczyła się głównie makijażu oraz recenzji jednego produktu wartego uwagi, przynajmniej w mojej opinii :)


Zakochana ostatnio w neonach od Flormar, których recenzję mogłyście przeczytać tutaj , kolejny raz po nie sięgnęłam :)
Dziewczyny!
Tak mi się podoba połączenie tego granatowego linera z fioletem w kąciku zewnętrznym, że przepadłam na amen!!!
Tym razem powiekę ruchomą urozmaiciłam żółtym neonkiem:


Linię wodną podkreśliłam ulubioną kredką ultra w odcieniu lazurowym <3 - recenzja tutaj


W całości:


Twarz została wykonturowana na mokro kamuflażami Glazel Visage - recenzja tutaj
Dodatkowo policzki "zarumieniłam" bardzo fajnym różem, którym chciałabym się Wam pochwalić ;)



Przepiękny odcień ciepłej brzoskwinki z nutką delikatnego różu o satynowym wykończeniu.
Idealny na lato, cudownie podkreśli naszą opaleniznę - ja mam w odcieniu #91.
Opakowanie z lusterkiem i dołączonym mini pędzelkiem, którego nie używam bo preferuję duże, puchate :)


Bezpiecznie zamknięty w solidnie wykonanym opakowaniu:



Kolor tak mi się spodobał, że postanowiłam wykorzystać go również na powiece hehe
Mogłyście go widzieć w tym makijażu:


Powieka ruchoma, ten cudny łososiowy kolor to nic innego jak mój róż :)
Tak więc możemy go wykorzystać na dowolne sposoby!
Pięknie prezentuje się również "soute", nie raz w pośpiechu jak nie mam czasu na konturowanie twarzy które zajmuje mi dłuższą chwilę sięgam po ten róż i już gotowe!


Użyte kosmetyki:

1. Cienie Flormarrecenzja tutaj
2. Korektor, baza pod cienie Flormar klik klik
3. Kredka linia wodna - Ultra niebieska - recenzja tutaj
4. Tusz do rzęs  Flormar Maxi Lift - recenzja tutaj
5. Róż do policzków Floramar #91
6. Podkład - kamuflaże Glazel Visage - recenzja tutaj
7. Pomadka Rimmel by Kate #16
8. Brwi - eyeliner Vipera 03 - recenzja tutaj
9. Soczewki Geooptica model #N252 klik klik - recenzja tutaj

Co myślicie? Jak Wam się podoba moje kolejne kolorowe szaleństwo? ;)

Buzia i do następnego!
xxx

maya