Obserwatorzy

piątek, 6 czerwca 2014

Soczewki blue eyes oraz makijaż wiosenno-letni dla e-makeupownia!


W ostatnim nr e-makeupowni klik klik, mogłyście obejrzeć mój makijaż wiosenno-letni krok po kroku :)
Dla tych wszystkich którym się spodobał i chcieliby obejrzeć w większym zbliżeniu postanowiłam przygotować tego posta :)
Dodatkowo w makijażu użyłam niebieskich soczewek więc pokażę Wam jak się prezentują z bliska.



W makijażu wykorzystałam kolorową paletkę od My Secret - Hot Colors:


plus dodatkowo złoty pyłek Glazel i zielony cień Fuji - Makeup Geek.


Natomiast dla zainteresowanych model soczewek to Blue #N501, dostępne oczywiście w sklepie GeoOptica.com  :)




No to zaczynamy!



  1. Powiekę pokryj bazą. Ja do tej czynności używam jasnego eyelinera, który dodatkowo wzmocni pigment cienia. Następnie w załamaniu powieki rozetrzyj jaskrawą zieleń - ja użyłam Fuji od Makeup Geek, ale podobną zieleń możecie znaleźć np. w paletce Sleek Acid.
  2. Całą przestrzeń ruchomą powieki pokryj soczystym odcieniem pomarańczy, którą również możesz znaleźć w palecie Sleek bądź właśnie Hot Colors od My Secret.


3. Czarnym, żelowym eyelinerem narysuj kreskę wzdłuż górnej linii rzęs. Świetnie sprawdziłby się również eyeliner w kolorze brązowym.
4. Dolną powiekę podkreśl błękitem na 2/3 powieki, kącik wewnętrzny rozświetl delikatnym odcieniem złota, jako bazy pod to złoto użyłam najpierw żółtego cienia z paletki My Secret. Linię wodną pozostaw dla kontrastu między kolorami czarną.


5. Na koniec wytuszuj rzęsy lub opcjonalnie doklej sztuczne. Makijaż jest gotowy!



Kolory iście wiosenno-letnie idealnie podkreślające niebieską tęczówkę <3


Co myślicie? Podoba Wam się? ;)


Buziaki xxx

maya