Obserwatorzy

wtorek, 3 czerwca 2014

Makijaż ślubny - Bridal makeup!!! GeoOptica #N252



Dziś przybywam do Was z makijażem ślubnym, śmiało możecie go również wykorzystać na inną okazję ;)



Bardzo lubię ten typ makijażu i pomyślałam, że w tej tonacji kolorystycznej idealnie nada się na ślub czy wesele, oczywiście dla Panien Młodych lubiących mieć ładnie podkreślone oko, które pięknie zaprezentuje się na zdjęciach ;)
Z doświadczenia mogę Wam powiedzieć, że lekkie makijaże niestety nie wychodzą ciekawie na zdjęciach w tego typu sesjach zdjęciowych, dlatego warto zastanowić się nad odrobinę mocniejszym makijażem, który jak wspomniałam bardzo ładnie odzwierciedli się w Naszym pamiątkowym albumie ślubnym ;)

Ja zdecydowałam się na złoto połączone z ciemną śliwką, który zaakcentowałam odrobiną zieleni wzdłuż dolnej linii rzęs.
W makijażu wykorzystałam paletę Naked2 od Urban Decay:



 oraz zielony akcent to Fuji od Makeup Geek.
W kąciku wew. mam opalizujący pyłek z Born Pretty.

I taki wyszedł efekt końcowy:


Usta zachowałam w delikatnym odcieniu, ale z kolorem - tradycyjnie moja ulubiona Kate Moss od Rimmel nr.16.




Tym razem na oczach mam piękną zieleń od GeoOptica  model Green N252:


Soczysta zieleń, która w połączeniu z moją naturalną tęczówką wychodzi znacznie ciemniejsza ;)





I jak Wam się podoba makijaż? Też preferujecie mocniejsze oko na takie okazje, czy jednak wolicie lekkie, delikatnie podkreślone?




Zapraszam Was również na swojego instagrama, jeśli macie ochotę mnie poobserwować, czasem udaje mi się tam wrzucać makijaże z wyprzedzeniem ;)


XOXOXO

maya