Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

IWOSTIN SENSITIA! Recenzja kremu intensywnie nawilżającego.




 Jakiś czas temu pisałam Wam już o Iwostinie i produktach, jakich używam z tej marki klik klik , a ponieważ znowu wróciłam do kremu nawilżającego, który bardzo lubię stosować w okresie letnim, pomyślałam, że przygotuję Wam osobną recenzję tego kremu.

SENSITIA - krem intensywnie nawilżający SPF20, to  krem dogłębnie nawilżający, docierający do głębokich warstw naskórka, polecany jest osobom o skórze szczególnie wrażliwej i alergicznej. Idealnie sprawdzi się również w profilaktyce przedwczesnych objawów starzenia się skóry ( zmarszczki, przebarwienia) oraz przy częstej i długotrwałej ekspozycji słonecznej.

Opis producenta oraz składniki aktywne poniżej:



 W zeszłym roku w okresie letnim również używałam tego kremu i byłam z niego bardzo zadowolona, wówczas krem był dostępny w opakowaniu z pompką, teraz możemy go dostać w tubie, tak jak pozostałe produkty do pielęgnacji twarzy tej marki:



Krem ma bardzo lekką, aksamitną konsystencję,świetnie się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze dzięki czemu idealnie sprawdza się też pod makijaż.Zapach delikatny, mało wyczuwalny więc osobom przewrażliwionym na tym punkcie powinien się spodobać ;)



 Stosuję go rano i wieczorem po dokładnym oczyszczeniu twarzy, bardzo mi w nim odpowiada również to, że ma filtr SPF 20 dzięki czemu spokojnie mogę wyjść na słońce nie obawiając się, że się spalę. Osobiście nie używam wyższych filtrów na twarz, bo w sumie lubię kiedy latem skóra twarzy jest delikatnie muśnięta słońcem, a nie spieczona. Taki filtr w zupełności mi starcza.


Cóż mogę dodać więcej? Jeżeli jesteście fankami kremów nawilżających gorąco polecam wypróbowanie! Nawet cera mieszana taka jak moja, potrzebuje odpowiedniego nawilżenia, bowiem dobrze nawilżona skóra wydziela mniej sebum i stwarza nam mniej problemów w pielęgnacji.
Ja teraz czaję się na ten pod oczy <3

Jeżeli nie znacie marki, bądź jesteście zainteresowane pozostałym asortymentem odwołuję Was na stronę http://www.iwostin.pl/ bądź do aptek, które posiadają ich szafę.

ps. przypominam o rozdaniu TUTAJ!!!

Buziaki i do następnego!

maya