Obserwatorzy

niedziela, 22 czerwca 2014

GeoOptica recenzja powiększających soczewek #B115 i makijaż!


W ostatnim poście z recenzją neonowych cieni Flormar klik klik mogłyście zobaczyć kolejny model moich soczewek :)
Tym razem użyłam różowych soczewek od GeoOptica #B115. 


Są to soczewki mega powiększające o średnicy większej niż te ogólno dostępne. 
W ogóle muszę Wam przyznać, że czuję się w nich nieraz jak postać z Mangi :D


W makijażu jak już wspomniałam użyłam cieni Flormar, a dla pełnego efektu postanowiłam założyć ten kolor soczewek, który wbrew pozorom wcale nie jest tak różowy jakby się to mogło wydawać ;) Uważam, że bardzo fajnie komponują się z naturalną tęczowką.


 Strasznie podoba mi się ten efekt powiększenia, który za każdym razem odnoszę wrażenie, że dopełnia całości w moich makijażach :)



Soczewki dostępne są oczywiście w moim ulubionym centrum GeoOptica, mam to szczęście że mogę tam sobie podreptać pieszo :D bo salon mieści sie 7 min od mojego domu :)
Ale oczywiście sklep posiada również sprzedaż internetową więc jeżeli któraś z Was jest zainteresowana to odwołuję do przejrzenia oferty na http://www.sklep.geooptica.com .

A tutaj jeszcze raz makijaż w pełni:


Co myślicie? Jak Wam się podobam w tym kolorze oczu?

Przypominam również o trwającym konkursie jeżeli ktoś przeoczył ;)
2 PALETY DO ZGARNIĘCIA!!!

 xoxoxo

maya