Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

Makeup Geek - Golden Liquid!



Jak mogłyście niegdyś już zauważyć jestem ogromną fanką złotego pigmentu Makeup Geek .



Kolor złota jest przepiękny, tonacją jakby wpadało delikatnie w zieleń, brudne złoto?


Zdecydowanie różniący się od dotychczasowych złotych pigmentów jakie posiadałam.
Lubię używać go jako cienia odgrywającego główną rolę, toteż w tym makijażu również tak się stało ;)


Cały makijaż wykonany został kosmetykami Makeup Geek:



Ponieważ jest bardzo prosty w wykonaniu opiszę Wam po krótce kroki:

1->>  2/3 powieki ruchomej pokryłam pigmentem Liquid Gold
2->> Kącik zew podkreśliłam czernią Corrupt
3->> Granicę czerni w załamaniu roztarłam Chickadee
4->> Poniżej dolnej linii rzęs roztarłam tę samą czerń
5->> Wzdłuż górnej linii rzęs poprowadziłam kreskę czarnym eyelinerem Immortal
6->>  Linię wodną pomalowałam zielonym eyelinerem w odcieniu Mistic
7->>  Wszelkie granice cieni zatarłam Vanilla Bean
7->> Na koniec zrobiłam potrójną kreskę w kąciku zew, czyli poniżej czarnej górnej kreski dodałam zieleń i znowu czerń.
8->> Całość dopięłam paskiem sztucznych rzęs :)

FINITO!



Co myślicie? Jak Wam się podoba?
Ja uwielbiam to złoto!

I jeszcze na koniec kilka ogłoszeń ;)

Ci którzy nie zdążyli wziąć udziału w trwającym konkursie zapraszam TUTAJ!!!
Ponadto zapraszam Was na swojego Instagrama, o którym sama z resztą często zapominam i wciąż go rozkręcam ;) KLIK KLIK!!!

xoxoxo

maya