Obserwatorzy

czwartek, 29 maja 2014

Letni makijaż oraz recenzja GeoOptica #B111


Dziś przedstawię Wam makijaż, który widziałyście już co prawda w ostatnim poście o włosach klik klik , ale zdjęcia były robione z większej perspektywy żebym mogła ująć na nich włosy więc makijaż przeszedł na drugi plan, dlatego postanowiłam że przygotuję odrębny post poświęcony właśnie temu makijażowi oraz soczewkom jakie w nim posiadam :)


Tym razem mam model GeoOptica #B111:



Powiększające soczewki całoroczne w niebieskim odcieniu, który idealnie zgrywa się z moją naturalną tęczówką :)
Efekt powiększenia jest niesamowity, jak patrzę w lustro przypominam sama sobie postaci z kreskówek Manga :D 


Mimo dużej średnicy soczewki, absolutnie się ich nie odczuwa, świetnie się noszą jak pozostałe soczewki, które posiadam. Nie mam problemu z aplikacją, soczewki bardzo łatwo "wskakują" na tęczówkę, zaraz po zetknięciu z nią.

Jeśli chodzi o makijaż, zdecydowałam się na letnie kolory podkreślającą niebieską tęczówkę. W takich odcieniach niezastąpiona jest paleta Sleek Acid:


a niebieski kolor z dolnej powieki to My Secret Hot Colors.

Makijaż bardzo prosty w wykonaniu: 


Górna powieka to biel i jaskrawa żółć na powiece ruchomej, w kąciku dodałam odrobinę czerni, którą roztarłam ciepłą pomarańczą w załamaniu.
Wzdłuż górnej linii rzęs mam zieloną kreskę wykonaną płynnym linerem Flormar, niestety nie przypadł mi do gustu :/ Kolor wydał się ciekawy ale po zaschnięciu przypomina farbkę plakatową...

Tu już miałam dość swojego "huraganu" na głowie więc spięłam włosy i dlatego taka nieopierzona jestem :D


No i tym razem poniosło mnie trochę w ilości zdjęć :P


Uwielbiam ten niebieski odcień z paletki My Secret <333
Jest cudowny, od dawna takiego szukałam!
Na ustach mam tradycyjnie ulubioną Kate Moss #16.


I zbliżenie na samo oko:


Jak Wam się podoba makijaż i soczewki? W których najlepiej Wam się widzę?
Pozdrawiam Was serdecznie!


ps: Konkurs ze Sleek'iem niebawem się kończy więc kto jeszcze nie wziął w nim udziału zapraszam!


xoxoxo

maya