Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

GeoOptica - model #B112 i makijaż dla zielonookich!


Przybywam do Was z dość mocno zaakcentowanym okiem, idealną propozycją dla zielonookich, ale posiadaczek brązowych również powinien zainteresować ;)


Na oczach tym razem mam cudne soczewki całoroczne #B112 , oczywiście od GeoOptica <3




Są to soczewki powiększające oczy, w odcieniu głębokiej, morskiej zieleni, która bardzo przypadła mi do gustu.




Ten model również świetnie się nosi, nie mam problemu z aplikacją ani użytkowaniem.
Uważam, że całkiem fajnie komponują się też z moją naturalną tęczówką ;)
Wykonałam makijaż w fioletach, który dodatkowo nadaje niesamowitej głębi przy takim kolorze oczu.




W makijażu wykorzystałam cienie mineralne Era Minerals #J62 (Jewel Night Music) i #J28 (Jewel Wonderland) oraz Makeup Geek - Chickadee, Corrupt, Sensuous, Vanilla Bean i Envy.




I zbliżenie na samo oko:


Jak Wam się podoba makijaż? No i Jak Wam się widzę w nowym kolorze oczu? ;)




Tych Wszystkich, którzy nie znają jeszcze GeoOptica, a są zainteresowani szkłami kontaktowymi, zarówno kolorowymi jak i korekcyjnymi, serdecznie zapraszam do odwiedzenia ich strony http://www.sklep.geooptica.com :)
Salon posiada również swój fp, gdzie śmiało możecie pisać jeżeli macie jakiekolwiek wątpliwości, P.Kamila z chęcią pomoże Wam w doborze odpowiednich soczewek ->> Fun Page GeoOptica ;)

No! To tyle dziubki z mojej strony :)
Zapraszam Was też na swojego Insta, kto jeszcze mnie nie odnalazł sesese :D

I do następnego!
xoxoxo


maya