Obserwatorzy

środa, 14 maja 2014

Dzienny makijaż z akcentem - Daily makeup & Makeup Geek eyeshadows*


Bardzo mi miło, że ostatni makijaż tak bardzo Wam się spodobał!
Ogromnie mnie mobilizujecie tak miłymi komentarzami <3
Tym razem miałam ochotę na coś lżejszego, pozostając jednak przy kolorowym akcencie, dlatego zdecydowałam się na podkreślenie dolnej powieki.
Sama nieraz maluję się tak na co dzień, a kolorystyka pięknie współgra z letnią opalenizną :)


Przygotowałam Wam również do niego kroki :)

Zapraszam!

W makijażu wykorzystałam cienie Makeup Geek:



Step by step:



1. Jako bazy użyłam srebrnego eyelinera od Makeup Geek w odcieniu Cottontail, a następnie w kąciku zew roztarłam Latte
2. Na środek powieki ruchomej nałożyłam Cinderella, a od kącika wew Shimma Shimma, wszystkie kolory starannie połączyłam ze sobą.




3. Rysuję kreskę
4. Przechodzę do dolnej powieki i tu od kącika wew aplikuję Yellow Brick Road - zapomniałam dodać go do zdjęcia, ale jest to piękny delikatny odcień pomiędzy jasnym złotem a słoneczną żółcią, delikatnie opalizujący. Środek dolnej powieki podkreślam Fuji, a od zewnątrz Razzleberry.




5. Na linię wodną aplikuję Ultra Blue eyeliner od Flormar, a następnie Vanilla Bean zacieram wszelkie granice cieni.
6. Tuszuję rzęsy i gotowe! 



Mam nadzieję, że makijaż sprostał Waszym wymaganiom i będzie niejedną inspiracją ;)



Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w trwającym obecnie konkursie TUTAJ oraz na mojego Instagrama klik klik  :)

xoxoxo

maya