Obserwatorzy

sobota, 26 kwietnia 2014

The Balm - Bahama Mama!


Od jakiegoś czasu testuję nowy bronzer :)
Zapewne większość z Was go zna i dlatego ja też bardzo chciałam go poznać!
Mowa o słynnym bronzerze The Balm - Bahama Mama <3



Od dawna na niego polowałam i zbierałam się z zakupem jak sójka za morze...
W końcu jak kupiłam upragniony rozświetlacz Mary Lou stwierdziłam, że obowiązkowo muszę się zaopatrzyć również w Bahama Mama, bo produkty są okrutnie cudowne!!!



Produkt mieści się pudełeczku z lusterkiem, zamykanym na magnes; dodatkowo posiada kartonową, ochronną wkładkę.
Ma niesamowitą pigmentację! Nigdy wcześniej takiej nie spotkałam bo nie dość, że bardzo nasycona to wręcz nie do zdarcia!
 Nie musimy się obawiać, że produkt podczas pocierania nam się przemieści!
 Tam gdzie nim pacniemy tam pozostanie, dlatego należy również uważać przy aplikacji bo łatwo można narobić sobie niechcianych placków. Dla mnie jednak jest to ogromny plus bo nie muszę się martwić, że w ciągu dnia zniknie mi gdzieś z policzków, jak to nie raz bywało z innymi produktami do konturowania...



Odcień to przepiękny chłodny brąz <3 
Od dawna takiego szukałam! Bo zwykle bronzery na które wpadałam były zbyt pomarańczowe, albo zwyczajnie za ciemne :/
Ja mam chłodny odcień skóry i w ogóle ciężko jest mi dobrać podkład. Niestety nasze drogerie gustują w różach lub żółciach, a mi najbardziej odpowiadają chłodne, oliwkowe odcienie, które właśnie mogę znaleźć w produktach mineralnych, dlatego te podkłady najczęściej stosuję <3

Dla osób ciekawych składu:



A tak bronzer prezentuje się na twarzy w świetle dziennym:


A Wy? 
Macie ten produkt? Jak sobie chwalicie?
Bo jeżeli któraś z Was wciąż zastanawia się nad jego zakupem to ze swojej strony gorąco polecam!
Produkt dostępny jest w drogeriach internetowych jak Kosmetykomania, Cocolita, Ladymakeup, MintiShop itp.



Mieszkańców Olsztyna i okolic zachęcam do wzięcia udziału w konkursie soczewkowym, w którym do wygrania jest badanie wzroku wraz z darmowymi soczewkami i kartą zniżkową na dalsze zakupy ;)



XOXOXO

maya