Obserwatorzy

czwartek, 24 kwietnia 2014

My Secret - neonowa eksplozja!!!


Jakiś czas temu jak wiecie skusiłam się w Naturze na neonową paletkę My Secret.




Jej cena wręcz wołała o zakup bo za kwotę 13,99zł otrzymujemy aż 4 świetnie napigmentowane kolory!




Tak się złozyło, że tuż przed jej zakupem odwiedziłam u siebie w mieście stoisko Flormar, gdzie oglądałam również neonowe cienie i napaliłam się na taki jaskrawy błękit. Niestety jeden cień Flormar kosztuje aż 19,90 tak więc nie zdecydowałam się bo stwierdziłam że już wolę dołożyć drugie tyle i kupić Sleek'a z dwunastoma odcieniami :)
Po kilku dniach w sieci zrobiło się głośno o nowym wypuście My Secret tak więc popędziłam do Natury zbadać sytuację :D




Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, mimo swojej dość suchej konsystencji, którą mogę porównać do Sleek Acid, świetnie przywierają do powieki i łączą z innymi cieniami.
Wiadomo przy takiej pigmentacji osypują się, ale dla wprawionych wiemy, że nie jest to problem ;)
Aby osiągnąć mega ostry kolor na powiece i dodatkowo wzmocnić pigment użyjcie bazy podbijającej kolor np Sleek The Primer Palette lub tradycyjnie białej kredki np Nyx Jumbo Milk.
Makijaż będzie się nosił 24h :D

i mój makijaż z niebieskim w roli głównej <3



Dla dodania kontrastu dodałam zieleni poniżej dolnej linii rzęs - Fuji Maleup Geek oraz odrobiny brokatu w załamaniu.
Na ustach mam ulubioną pomadkę Rimmel by Kate #16 oraz soczewki GeoOptica w odcieniu Hazel #N317



A niebawem zapewne wykorzystam pozostałe odcienie paletki :)
I jak Wam się podoba?


Kochani przypominam Wam również o kończącym się niebawem soczewkowym konkursie:


Pozdrawiam Was serdecznie!
xoxoxo

maya