Obserwatorzy

środa, 2 kwietnia 2014

GeoOptica i moja druga para soczewek! Model N 317 # Hazel.


Od jakiegoś czasu jak już wiecie noszę kolorowe soczewki :)
Jestem w nich absolutnie in love!!!
W poście z ich recenzją tutaj , mogłyście już widzieć efekt ciemnych soczewek na moich oczach, jak również we wszystkich ostatnich moich makijażach, bo obawiam się że prędko z nich nie zrezygnuję :)

Dziś chciałam Wam pokazać drugą parę jaką posiadam tzn. efekt jak się prezentują na oczach.



Mowa o :

GeoOptica model N 317 #Hazel



Są to dwutonowe soczewki czyli o średnim stopniu krycia, zapewniającym oczom wyjątkowo naturalny odcień tęczówki. A dzięki czarnej obramówce wokół soczewki nadają niesamowitej głębi spojrzeniu <3

I tak się prezentują w makijażu podkreślającym ten kolor tęczówki.



Zdecydowałam się na brąz o ton ciemniejszy od koloru oczu, który pięknie wydobywa ich głębię.
W makijażu wykorzystałam cienie Makeup Geek: brąz na powiece ruchomej to Taupe Notch, który w załamaniu ociepliłam Chickadee, dolną linię rzęs podkreśliłam Corrupt i Drana Quinn, na linię wodną nałożyłam eyeliner w odcienu Fame, a wszelkie granice cieni omiotlamVanilla Bean.


Dla dodania ciekawego akcentu zdecydowałam się na seledynową zieleń Fuji.


A tutaj w zestawieniu z drugim modelem, który mogłyście do tej pory oglądać w moich makijażach :)
Mój faworyt! <3
Ale orzechowe oczy również mi się podobają, sądziłam że będą delikatnie podkreślać kolor mojej tęczówki, a okazało się że pięknie z nią współgrają i nadają bardzo naturalny look piwnych oczu.



A Wam jak się podobam w tym drugim modelu?
Który Waszym zdaniem bardziej mi pasuje?



Jeżeli któraś z Was również jest zainteresowana zakupem kolorowych soczewek koniecznie odwiedźcie http://www.sklep.geooptica.com/ , gdzie jest ogromny wybór soczewek również korekcyjnych o mocach plusowych i munusowych do -8.

I przypominam o konkursie w którym macie możliwość wygrania właśnie takiej pary soczewek wraz z akcesoriami!!!



xoxoxo

maya