Obserwatorzy

niedziela, 6 kwietnia 2014

Born Pretty & Yellow Eyelashes!


W piątek odebrałam paczuchę od Born Pretty z zamówionymi rzęsami, tak więc nie mogłam się powstrzymać żeby od zmalowania czegoś by móc je wykorzystać :)

Na pierwszy ogień poszły ot takie kanarkowe click!



Od dawna brakowało mi ekstrawaganckich rzęs, a na allegro nie znalazłam takich które mi się podobały, za to w  http://www.bornprettystore.com/ jest szeroki wybór takich wynalazków :)
Niestety jeden z pasków zdeformował się w opakowaniu i musiałam go trochę przystrzyc, w sensie to wystające piórko. 



Później poniosłam się w kolorach wykorzystując paletę również od Born Pretty click :


oraz cień od Makeup Geek w odcieniu Neptune - niebieski odcień wzdłuż dolnej linii rzęs.

I wyszła taka ptaszyna, która kolorystycznie skojarzyła mi się później z tukanem :)


Nie sądzicie? :D


Pamiętajcie, że kupując w Born Pretty nie płacicie za wysyłkę, a dodatkowo otrzymujecie 10% rabatu po wpisaniu w płatności ponizszego kodu:




Jak Wam się podobają takie rzęsy?
Oczywiście służą one do zabawy makijażem, ewentualnie na jakiś karnawał czy inna imprezkę, żebyście nie myślały że wystąpiłam w nich wśród ludzi :D

Buziaki i pamiętajcie o:




maya