Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Born Pretty & Purple Eyelashes


Jak wiecie szaleję ostatnio z kolorowymi makijażami, a do tego doszły mi jeszcze piękne rzęsiska od http://www.bornprettystore.com <3




Tym razem zdecydowałam się na fioletowe piórka i aby nie powtarzać się znowu z pstrym makijażem, postawiłam na graficzną kreskę. Żeby makijaż nie był zbyt monotonny zaakcentowałam go złotym pigmentem od Makeup Geek .
Linię wodną pokryłam turkusową kredką z Flormar.



Aby wzmocnić efekt czerni, użyłam czarnego cienia w płynie (Yves Rocher) jako bazy, na to nałożyłam intensywną czerń Corrupt - Makeup Geek.
Na koniec dokleiłam rzęsy i gotowe!




I jak Wam się podoba moja propozycja takiej wersji makijażu?
Pamiętajcie, że takie rzęsy służą do zabawy makijażem, ewentualnie do zaplanowanych sesji zdjęciowych więc rozgraniczmy kryteria oceny pomiędzy makijażem dziennym a artystycznym ;)




Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany ich zakupem odwołuję do: http://www.bornprettystore.com/false-eyelashes-c-270_269.html?ver=2761

A z tym kodem otrzymacie dodatkowy upust, wysyłka jest bezpłatna, okres oczekiwania do 2 tyg.




Pozdrawiam Was gorąco!


maya