Obserwatorzy

sobota, 26 kwietnia 2014

Bollywood Inspired Make-up - Step by Step!!!


Ta część z Was, która czytała 50 faktów o mnie klik klik wie, że jestem miłośniczką Bollywood i innych brazylianów :D
No tak już mam, że te filmy i telenowele wciągają mnie na maxa i oglądam je od lat :)
I tak ostatnio przeglądając galerię tych pięknych aktorek stwierdziłam, że zainspiruję się klimatem Bollywood, nie konkretnym makijażem, ale tą całą nastrojowością, jaka ogarnia sam Bollywood.
Czyli na bogato!!!


Ci którzy mniej więcej orientują się w tej tematyce wiedzą, że w klimacie Bollywood przeważa złoto, kobiety są nim obwieszone od stóp po głów, tak więc i w moim makijażu złoto odgrywa główną rolę :)


Ale żeby nie było zbyt nudno cały makijaż postanowiłam skonstrastować z jaskrawą zielenią!



Tym razem posiliłam się nawet o przygotowanie kroków do tego makijażu, tak więc jeżeli jesteście ciekawi jak go wykonałam zapraszam do dalszej części posta :)


Step by Step!

W makijażu wykorzystałam 2 palety Sleeka:






1. Na powiekę ruchomą nałożyłam biały primer ze Sleeka, a następnie załamanie powieki podkreśliłam jaskrawą zielenią z Acid.
















2. Powiekę ruchomą wypełniam koralową czerwienią z PPQ, a jej granice z zielenią zacieram neonową żółcią Acid.
















3. Przy użyciu złotego pigmentu Makeup Geek rysuję kreskę.


















4. Następnie poniżej złotej kreślę czarną.

















5. Dolną linię rzęs podkreślam srebrnym i złotym brokatem.
















6. W ostatnim kroku wypełniam linię wodną i doklejam rzęsy.












I gotowe!!!



I co myślicie?
Jak Wam się podoba moja inspiracja? ;)



Soczewki GeoOptica #Hazel N317

Rzęsy Born Pretty klik klik
Pamiętajcie o kodzie promocyjnym gdybyście byli zainteresowani zakupem:




Do następnego!

maya