Obserwatorzy

poniedziałek, 17 marca 2014

St.Patric's Day Make-up - Sleek Acid*


Na szczęście udało mi się coś zmalować, niestety nie podołałam przygotować kroków bo zwyczajnie nie dało rady :( 
Oko okrutnie zaczęło mi łzawić i musiałam suszyć się przez 20 min, a później chciałam już tylko je dokończyć.

Makijaż inspirowany jest kolorystyką irlandzkiego święta St. Patric's Day, symbolizujący koniczynkę przypisywaną tradycyjnie Św. Patrykowi :)




I wyszło mi takie "cuś" ;)



W makijażu wykorzystałam paletę Sleek Acid, bogatą w neony, których bardzo brakowało mi w kosmetyczce <3




Odcienie niesamowicie napigmentowane, co widzimy w palecie to otrzymujemy w makijażu :)




Dla dodania blasku i rozświetlenia makijażu dodałam odrobinę cekinek w kąciku wew. i poniżej dolnej linii rzęs.




Obiecuję, że następnym razem przygotuję Wam kroki do tego typu makijażu. Zapewne w innej już kolorystyce, ale wykonany tą samą techniką :)




Mam nadzieję, że Wam się podoba <3

Zapraszam Was również do śledzenia mojego Instagrama TUTAJ
oraz na trwający obecnie konkurs klik klik

Buzia xxx

maya