Obserwatorzy

wtorek, 4 marca 2014

Makijaż tęczowy krok po kroku - Rainbow make-up with Glazel Visage*


Tak jak zanudzałam Was szaro-burymi jesienno-zimowymi makijażami, tak teraz pewnie macie już przesyt moich wiosennych propozycji :D

Ale wiosna ogarnęła całą mnie i jakoś nie potrafię się jej oprzeć ;)

Wczoraj  na swoim fp wrzuciłam kolejną tęczę, tym razem w słonecznych kolorach :)



I tak się składa, że znowu sięgnęłam po paletę Glazel Visage:


Jej recenzję możecie przeczytać tutaj, a mój pierwszy tęczowy makijaż obejrzeć tutaj.

Paleta mam tak soczyste, niesamowicie napigmentowane kolory, że chyba będzie to mój nr 1 tego lata <3

Przygotowałam Wam również kroki o które prosiłyście :)

No to zaczynamy!

Step by Step:

1. W kąciku wew aplikujemy cytrynowy odcień żółci.


2.  Tuż po nim dodajemy pomarańcz.


3. Kącik zew wyostrzamy za pomocą taśmy i rozcieramy w nim czerwień, a jej granice zacieramy pomarańczą.


4. W kolejnym kroku podkreślamy dolną linię rzęs. 
Od kącika wew mieszamy ze sobą 2 odcienie zieleni: butelkową i seledynową, zaś kącik wew podkreślamy czernią wyciągając ją kreską i łącząc z górną linią rzęs.


5. Opcjonalnie możemy dodać odrobinę świecidełek w kąciku wew, ja użyłam zielono-żółtych cekinek. Linię wodną podkreśliłam ulubionym niebieskim eyelinerem z MUG - Fame.


6. Tuszujemy/doklejamy rzęsy.



I gotowe!



I co myślicie? Lubicie taką tęczę barw na oku?




Przypominam o konkursie, który właśnie się rozpoczął i zapraszam do uczestnictwa :)



xoxoxo

maya