Obserwatorzy

wtorek, 25 marca 2014

Makijaż kolorowy w odcieniach fioletu z akcentem - Technic & HEAN


Część z Was na pewno widziała już moją zapowiedź tego makijażu w ostatnim poście TUTAJ 
I jak obiecałam tak przybywam z notką o nim ;)
Niestety kroków nie mam bo jak już Wam kiedyś pisałam, jak poświęcam czas na malowanie całej twarzy to braknie mi już go na przygotowanie stepów. Może się wydawać, że umalowanie się zajmuje chwilę, ale w moim przypadku tak nie jest :/ 
Ja się długo maluję bo lubię czuć później z tego zadowolenie, jeżeli coś mi nie wychodzi to zmywam oko i maluję od początku, a jeśli na zdjęciach wyjdzie nie tak jakbym chciała to często takie mejkapy nie znajdują światła dziennego na mojej stronie ;)
Ale do rzeczy!




Takie "cuś" się zmalowało ;)

Użyłam 2 paletek do tego makijażu:



Pierwsza paletka to Technic w wersji kolorowej, natomiast druga to cienie od HEAN




Na powiece górnej roztarłam 2 atramentowe odcienie z paletki Technic, w kolorystyce niesamowitego fioletu <3 Natomiast załamanie roztarłam delikatnym wrzosem od HEAN #807 matte.


Powiekę dolną podkreśliłam czernią oraz granatem HEAN #814, a sam środek zaakcentowałam turkusem od Technic. 
Linię wodną również pozostawiłam w tym samym turkusowym kolorze (kredka Flormar).
Na koniec wyciągnęłam potrójną kreskę w kąciku zew. z akcentem na złoto. 
Wykonałam ją malując pierwszą na górnej powiece i rozcierając czarnym cieniem, a następnie poniżej jej, za pomocą złotego pigmentu od Make-up Geek, na morko zrobiłam kolejną kreskę. 
Tę trzecią wykonałam wyciągając zew. kącik dolnej powieki :)


Na koniec dokleiłam rzęsy i wytuszowałam swoje.
A na ustach mam podkład i pomadkę w odcieniu Nude od HEAN.


I co myślicie? Jak Wam się podoba taka propozycja? 
Na pewno wieczorowego, imprezowego makijażu, świetnie sprawdzającego się przy ciemnej jak i zielonej tęczówce <3

~~~~~
Na oczach mam soczewki GeoOptica # N-254, ich recenzję możecie przeczytać TUTAJ

I przypominam o kończącym się niebawem konkursie!


XOXOXO

maya