Obserwatorzy

sobota, 8 marca 2014

Makijaż kolorowy - Pink & Blue - Glazel Visage*


Tym razem przygotowałam Wam ponownie kolorową wersję makijażu, ale już nie tak pstrą jak ostatnie moje wyczyny ;)




Makijaż będzie bardzo ładnie współgrał z niebieską oraz ciemną tęczówką oka.
Kolejny raz sięgnęłam po paletę Glazel Visage:




Niestety kroków nie przygotowałam bo zwyczajnie nie miałam już czasu :( 
Zwykle kiedy planuję zmalować całą twarz nie jestem już w stanie wykonać krok po kroku bo zbyt dużo czasu mi to pochłania, a niestety obowiązki domowe wciąż wzywają...
Dlatego zwykle kiedy maluję jedno oko to wtedy przygotowuję Wam instruktaż :)
Ale do rzeczy!
Makijaż w sumie prosty, bo normalną technikę malowania zastosowałam, nic tam wymyślnego. 
Jedynie aby nadać "pazura" całości wykończyłam go od taśmy.




Od wew. kącika roztarłam róż, a kącik zew podkreśliłam pięknym turkusem.
 Następnie roztarłam kreskę wzdłuż górnej linii rzęs, a dolną powiekę podkreśliłam fioletem zmieszanym z czernią. Kącik wew zaakcentowałam złotym pigmentem również od Glazel Visage, a linię wodną tradycyjnie pomalowałam ulubionym eyelinerem od Make-up Geek w odcieniu Fame.




I gotowe :)




Co myślicie?




Zapraszam Was również na mojego Instagrama klik klik tutaj :)

xoxoxo

maya