Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

GeoOptica - moje nowe oczy i smoky eye!


Od kilku dni możecie obserwować mnie w "nowych oczach" ;)
Kilka osób pisało już do mnie w sprawie tych soczewek, dlatego postanowiłam sprężyć się z tym postem i opisać Wam co nieco o nich :)





W Olsztynie mam świetny salon optyczny GeoOptica w którym można zakupić kolorowe soczewki. Posiadają oni również swój sklep internetowy http://www.sklep.geooptica.com/ z szerokim asortymentem szkieł kontaktowych wielu marek.

Odkąd pamiętam zawsze chciałam mieć ciemne oczy, wręcz czarne jak węgiel <3 
Malować takie oczy to marzenie! Cienie przepięknie kontrastują z ciemną tęczówką.
Dlatego wybrałam sobie 2 odcienie soczewek:



Obie pary wyprodukowane są przez Neo Vision by GeoOptica



Model Hazel N 317 to dwutonowe soczewki w odcieniu orzechowym, ale nie jest to kolor tak kryjący jak te drugie. 
Ten model zapewnia bardzo naturalny efekt koloru. Posiadają one ciemną obramówkę dookoła soczewki, ale zestawienie kolorów zapewnia naturalną zmianę barwy tęczówki klik klik




Drugi model to Brown N 254 moja miłość <3





Są to soczewki z serii Barbie Eyes o intensywnym, dwutonowym brązowym odcieniu klik klik
Wizualnie powiększają oczy i diametralnie zmieniają kolor tęczówki :)
 Pamiętacie, że moje naturalne są niebieskie!!!

Przy takiej tęczówce mogę w końcu poszaleć z ciemnym smoky eye, które nie osiągało takiego efektu przy mojej naturalnej barwie.



Oczywiście przy zakupie soczewek trzeba pamiętać o zakupie płynu niezbędnego do ich przechowywania w pojemniczkach:


Ja dodatkowo wybrałam sobie na drugą parę soczewek, taki fikuśny pojemnik ;)



Jak wspomniałam na wstępie, swoje soczewki miałam możliwość obejrzeć w stacjonarnym centrum optycznym w Olsztynie, ale salon prowadzi również sprzedaż wysyłkową więc gdyby któraś z Was była zainteresowana kupnem to odwołuję Was na http://www.sklep.geooptica.com/ .
 Jest również możliwość zakupu soczewek korekcyjnych  w mocach plusowych i minusowych do -8,00 :)

Osobiście jestem zachwycona nimi! Pierwszy raz noszę szkła kontaktowe i zupełnie ich nie odczuwam! Soczewki są bardzo komfortowe w noszeniu, a dodatkowo mają pigment umieszczony pomiędzy warstwami materiału soczewkowego. Tak więc nawet podczas niewłaściwej aplikacji pigment nie styka się z gałką oczną, ani nie odczuwamy żadnego dyskomfortu, o co się martwiłam przyznam, bo bałam się, że nie będę wiedzieć którą stroną mam nakładać :P




A Wy co myślicie o takich kolorowych soczewkach?
 Może też nosicie? ;)

Mam nadzieję, że post będzie pomocny dla dziewczyn, które chciałyby zmienić swoją barwę oka, nawet na jakiś czas żeby zobaczyć jakby to było w innym kolorze tęczówki :)
Od zawsze chciałam mieć ciemne oczy i w końcu mam możliwość się tym cieszyć <3




Makijaż:
- czerń Make-up Geek Corrupt
- pomarańczowy akcent -  kolorowa paleta Technic

Pozdrawiam Was serdecznie!
xoxoxo


maya