Obserwatorzy

piątek, 28 lutego 2014

Wiosenny, miętowy makijaż - Born Pretty Store*


Ostatnio zmalowałam kolejny wiosenny makijaż, część z Was widziała już go wczoraj u mnie na fp :)




Ponieważ jest to taka lekka wersja makijażu graficznego, a kilka już takich makijaży zmalowałam i nigdy nie przygotowałam do nich kroków, pomyślałam że tym razem to nadrobię.

Tym razem sięgnęłam po swoją paletkę od http://www.bornprettystore.com/ , którą możecie obejrzeć dokładniej tutaj.




No to zaczynamy!

Step by step:

1. Ponieważ cienie mają dobry pigment, ale niestety jakąś bardzo kiepską przyczepność do powieki niezbędna jest baza pod cienie, która wzmocni pigment jak i spowoduje, że cienie będą do niej lepiej przywierały. Ja użyłam primerów ze Sleeka w odcieniu neutralnym - recenzja tutaj.




2. Następnie czarnym cieniem na mokro bądź linerem rysujemy taką falę w załamaniu.



3. Rozcieramy delikatnie ją czarnym cieniem.



4. Dodatkowo w zew kąciku dodajemy odrobiny fioletu rozcierając delikatnie czerń.



5. W kolejnym kroku wypełniamy powiekę ruchomą miętowym cieniem.



6. Rysujemy kreskę równolegle do narysowanej wcześniej fali.



7.  Przechodzimy do dolnej powieki. Linię wodną pokrywamy czarnym linerem, a wzdłuż dolnej linii rzęs rozcieramy czerń od zewnątrz, a od kącika wew. użyty wcześniej fiolet.



8. Doklejamy rzęsy/ tuszujemy swoje.


 i gotowe!



Efekt na twarzy:



Jak Wam się podoba taki makijaż?

Pamiętajcie, że jeżeli jesteście zainteresowane zakupami w http://www.bornprettystore.com/ , gdzie wysyłka jest darmowa! Macie ode mnie kod rabatowy, który należy wpisać w podsumowaniu płatności:




xoxoxo

maya