Obserwatorzy

czwartek, 6 lutego 2014

Tęczowy makijaż - Rainbow makeup & Glazel visage*


Tak mnie dziś wzięło na moc kolorów!
A ponieważ moja paleta od Glazel Visage - recenzja tutaj jest pełna tęczowej kolorystyki padło na nią :)



W sumie wszystko i tak wyszło inaczej niż zamierzałam, ale mam nadzieję że efekt Wam się podoba :)
Kroków nie przygotowałam bo miał być to prostym szybki makijaż, w trakcie stwierdziłam, że zrobię z niego graficzną kreskę.

Produkty jakie wykorzystałam to:



-> wspomniana paleta Glazel Visage klik, odcienie jakich użyłam to:


-> podkład Annabelle Minerals - recenzja tutaj
-> puder fixujący Glazel Visage - recenzja tutaj
-> pigment złoty Glazel Visage - recenzja tutaj
-> eyelinery żelowe Makeup Geek - recenzja tutaj
-> baza pod cienie Hean - recenzja tutaj
-> zel do brwi Vipera - recenzja tutaj
-> rzęsy Red Cherry #43
-> tusz do rzęs Flormar
-> pędzle Hakuro, Era Minerals, La Femme


Kroki:

1.  Dwa odcienie żółci - cytrynowy i bardziej sloneczny od kącika wew
2. Turkus jako następny nałożony kolor, granice pomiędzy zółcią a niebieskim zatarłam odrobiną zieleni
3. Po niebieskim nastąpiła czerwień, a granice obu tych kolorów roztarłam fioletem
4. Kształt graficznej kreski nadałam czarnym eyelinerem, który delikatnie roztarłam do góry, a następnie dodałam odrobinę zgaszonej pomarańczy tuż pod łukiem brwiowym.
5. Poniżej dolnej linii rzęs roztarłam fiolet zmieszany z czarnym cieniem, a w dolnym kąciku wew naniosłam jeszcze złoty pigment również od Glazel.
6. Linię wodną pokryłam pięknym niebieskim eyelinerem od Makeup Geek w odcieniu Fame
7. Powyżej górnej linii rzęs kreskę narysowałam czarnym eyelinerem od Makeup Geek w kolorze Immortal 
8. Na koniec dokleiłam pasek rzęs.

Finito!


I jeszcze jedno ujęcie:


I jak Wam się podoba? 
Jeżeli się spodobał byłabym wdzięczna za podserduszkowanie mojej galerii Makeup Geek tutaj <3

Oraz serdecznie zapraszam wszystkich posiadaczy Instagramu do obserwacji klik klik


Buziaki xxx

                                                                maya