Obserwatorzy

wtorek, 18 lutego 2014

STOPY! Magic Foot Peel - 7 dniowa kuracja.


Dziś przychodzę do Was z dość nietypowym postem ;)

Porozmawiamy o stopach...



Miałam okazję testować produkt Magic Foot Peel - 7 dniową kurację złuszczająco-regenerującą na stopy, zupełnie bezpieczną i nieinwazyjną.

Kuracja ma na celu wygładzenie skóry, wspomaga jej odnowę i  dzięki zawartości aktywnych kompleksów na bazie kwasów owocowych złuszcza zrogowaciały naskórek.



Kilka słów od producenta:


Nigdy nie miałam specjalnych problemów ze stopami, wiadomo w miejscach najbardziej strategicznych, narażonych na zrogowacenie (paluchy, pięta) było je widać, ale jakoś specjalnie się tym nie przejmowałam. Starałam się zmiękczać owe miejsca kremami do tego przeznaczonymi.


Dlatego bardzo ciekawił mnie ten produkt i chciałam jak najszybciej go wypróbować!

Tak więc po kolei:

Zestaw składa się z pary  " plastikowych skarpet" ;)
Są to woreczki robione na kształt stopy dość twardej foliowej struktury.


Należy odciąć zaznaczony fragment, a następnie "zanurzyć" stopy w woreczku, który nasączony jest środkiem złuszczającym.


Do zestawu dołączony jest zestaw nalepek, którymi należy dopasować woreczki do stopy, aby "skarpetki" dobrze się trzymały.


Ja zlepiłam nadmiar tej folii na grzbiecie stopy.


I gotowe ;)


Teraz pozostało nam założyć skarpetki, aby utrzymać odpowiednią ciepłotę ciała i powiedzmy "komfort"  noszenia, bo raczej komfortowe to to nie jest ;)


Jakie to uczucie?
Hmmm mogłabym porównać to do trzymania stóp w foliowych woreczkach wypełnionych schłodzonym kisielem ;) A przy chodzenia wyczuwa się odgłos pluskania :D
Tak przygotowane stopy trzymamy przez 2 h, a następnie wyjmujemy z woreczków i nadmiar płynu spłukujemy ciepłą wodą.   
Przez kolejne dni w zasadzie ze stopami nic się nie dzieje poza delikatnym przesuszeniem stóp. Nie należy ich również dodatkowo złuszczać w tym czasie tarką czy pumeksem.
Obawiałam się że na moich stopach produkt nie chce działać, że może za mało mam tej zrogowaciałej skóry, bo w opisie jest podane że pierwsze zmiany zachodzą po 3 dniach.
U mnie niestety nic takiego nie wystąpiło, dopiero po 6 dniach zauważyłam coś "okropnego"!!! :D

Kiedy wieczorem zbierałam się do kąpieli zdejmując skarpetki zauważyłam, że coś się z nich sypie!
I tak oczom nie wierząc zobaczyłam schodzącą skórę. 
Niestety wstyd się przyznawać, ale ja uwielbiam te sprawy :D Wyciskanie pryszczy czy zdrapywanie strupów to moje hobby :D
Więc gdy zobaczyłam te skórę nie mogłam się powstrzymać i zdarłam większość skóry z prawej stopy:


Później się ogarnęłam i drugą zostawiłam żeby mieć co focić do posta ;)
Tak więc wzięłam kąpiel, a skóra jeszcze ładniej odstała:


Można zauważyć, że pod tą schodzącą skórą widać nową, różowiutką :)
Podejrzewam, że nie powinno się tak mechanicznie zdzierać tej schodzącej warstwy, żeby wszystko mogło samo odejść, no ale u mnie chęć to siła wyższa więc ja ją zdarłam :P
i tak otrzymałam NOWE stopy <3


Skóra odzyskała blask, a zrogowacenia zeszły, podejrzewam że gdybym sama nie zdarła łuszczącej się skóry efekt byłby jeszcze lepszy, bo produkt po prostu jest niesamowity!!!
Piękna, gładka skórka w 7 dni! 
Jest to świetna kuracja przed nadchodzącą wiosną, kiedy wskoczymy w lżejsze obuwie.
Jestem już ponad tydzień od kuracji i efekt wciąż się utrzymuje, mam nadzieję że przy odpowiedniej pielęgnacji utrzyma się jak najdłużej <3
Bardzo sceptycznie podeszłam do tego produktu choć przyznam, że bardzo mnie ciekawił, ale nie sądziłam że otrzymam takie efekty!


Dziewczyny efekty mówią same za siebie, jeżeli borykacie się z problemem stóp w postaci nadmiernego zrogowacenia, stwardniałych odcisków, nagniotków SPRÓBUJCIE! 
Produkt dostępny jest na stronie http://www.sexownestopy.pl/  w cenie ok 100 zł.  fb: https://www.facebook.com/pages/Magic-Foot-Peel/154052508090629

A może któraś z Was też testowała podobne produkty?

Pozdrawiam xxx

maya