Obserwatorzy

środa, 19 lutego 2014

Peggy Sage - recenzja produktów.


Kolejne produkty, które mam okazję testować pochodzą od Peggy Sage - francuskiej marki kosmetycznej.

"Peggy Sage jest obecnie jedną z najbardziej renomowanych firm specjalizujących się w tworzeniu profesjonalnych kosmetyków do manicure, pedicure oraz kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych. Jej marka, będąca synonimem nowoczesności i wysokiej jakości znana jest dziś w ponad 30 krajach na pięciu kontynentach." - źródło Peggy Sage Polska.

Niestety poszaleć specjalnie nie mogłam, bo w swoim posiadaniu mam jeden cień i kredkę, a ponieważ chciałam aby makijaż był typowo markowy, zdecydowałam się na prosty makijaż dzienny :)



Użyłam tylko jednego cienia, ale muszę Wam przyznać że lubuję się w makijażach jednym cieniem, zarówno przy lekkich dzienniakach jak i wieczorowych typu smoky eye :)

W zasadzie w powyższym makijażu zdecydowanie uwagę przyciąga srebrna kreska wykonana:




Ta kredka to moje odkrycie roku!
Niesamowicie miękka, idealnie nadaje się jako baza pod cień, a jednocześnie zastyga jak eyeliner i można jednym ruchem nakreślić kreskę na powiece!
Jest bardzo srebrzysta i na pewno w niejednym makijażu jeszcze jej użyję <3

Bazowym cieniem dla kreski jest:



Mój odcień to sweet berry
Lekki odcień fioletu wpadający kolorystycznie bardziej w zgaszoną śliwkę, aniżeli jagody :)




W świetle dziennym mieni się srebrzystymi drobinkami:



Cień z łatwością się aplikuje, ładnie się rozciera, mógłby mieć mocniejszy pigment, ale przy odpowiedniej bazie wzmacniającej nie stanowi to problemu.
Moim zdaniem świetnie sprawdza się w makijażach dziennych, choć przy odrobinie czerni można byłoby wyczarować wieczorowy :)



I jak Wam się widzę w takim dzienniaczku? 
Dawno nie widziałyście mnie w wersji light :D

Jeżeli jesteście zainteresowane marką Peggy Sage odwołuję Was na ich stronę tutaj oraz fp klik klik

Ciekawostka*
Miałam okazję poznać Panie prowadzące salon Peggy Sage w Warszawie i zapewniam, że są przeurocze i odpowiedzą Wam na wszelkie pytania i udzielą porad :)

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego xxx


maya