Obserwatorzy

czwartek, 13 lutego 2014

Makijaż walentynkowy - Valentine's Day make-up


Dziś przygotowałam Wam makijaż, który mógłby śmiało być propozycją na Walentynki.
Jakoś na takie okazje lubię pozostać w prostocie na oczach i akcencie na ustach :)




Dlatego postawiłam na kreskę, którą urozmaiciłam odrobiną brokatu, powieke ruchomą pokryłam swoją ulubioną Vanilla Bean z Makeup Geek, dokleiłam paski rzęs z cyrkoniami (dostępne w Naturze) i rolę główną odgrywa fuksja na ustach!



Intensywny kolor i przyznam, że bardzo trwały! 
Znajoma Agata z http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/ zaraziła mnie tym odcieniem, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam go u niej <3 
Co prawda jej pomadka jest innej marki, ale dążyłam do znalezienia w podobnym kolorze. 
I tak wczoraj będąc w Naturze wpadłam na ten kolor! 
Cena promocyjna 9,90 więc tym bardziej się pokusiłam :)
Dodam, że w Naturze jest wiele promocji na Kobo, między innymi dla fanek pigmentów Kobo - dostępne są po 5, 50!
Tak więc dziś postanowiłam, że pomadka będzie głównym akcentem mojego walentynkowego makijażu, który tak oto się prezentuje :)






Jak Wam się podoba?
Jeżeli przypadł Wam do gustu byłabym ogromnie wdzięczna za serducha w mojej galerii :)
 ->> klik klik

Dziękuję <3

xxx

                                                              maya