Obserwatorzy

środa, 29 stycznia 2014

Spotkanie blogerskie 25.01.2014 - RELACJA!!!



Część z Was na pewno już wie o spotkaniu blogerskim, jakie miało miejsce 25.01.2014 w Warszawie. Miałam okazję również w nim uczestniczyć z czego jestem ogromnie zadowolona <3



Spotkanie odbyło się w Centrum Urody Peggy Sage - ogromnie dziękujemy za udostępnienie sali <3




Za cudowne upominki również gorąco dziękujemy sponsorom:


oraz wspaniałym organizatorkom spotkania: 
WikiPaulis i Kasi - dziewczyny spisałyście się na medal :****
Namęczyły się biedulki cobyśmy miały z czym wrócić do domu :D :*



Ach cóż za wspomnienia! Od razu uśmiech pojawia się na twarzy :) 
Wspaniale było je zobaczyć w realu!
Mimo, że znamy się tylko z sieci, czułyśmy jakbyśmy kumplowały się od bardzo dawna! 

Śmiechom nie było końca!


"Tańcom hulańcom" również :D


Ja w końcu miałam okazję poznać Julię i Agatkę - dziewczyny znam najdłużej <3


i moją cudną Natalię z którą powiązała mnie niesamowita przyjaźń - już nie wirtualna ;) 
 I w końcu mogłyśmy się spotkać <3


Na spotkaniu dzięki Pani Magdzie miałyśmy okazję przybliżyć sobie markę Peggy Sage:



 mogłyśmy również zobaczyć i "wymacać" ich produkty:



W cudownym towarzystwie wspaniałych babeczek, oprócz smacznego jedzonka czekały na nas deserki...  również "babeczkowe" :D


czy wspomniałam, że były przepyszne? :P


i tak w doborowym towarzystwie siedziałyśmy, kawkowałyśmy i żartowałyśmy sobie do wieczora :)


a tu jeszcze z zalotną Martą :*


i nasza cala klasa wizażu ;)







 Sponsorzy:

Peggy  Sage

Lola’s Cupcake


Vytautas


BLK


Pomidore (catering)


Iwostin


SENS.US


Pierre Rene + MIYO


Pilomax


AA Cosmetics


OTIEN


Apis


Glazel


Deni Carte


Magic Foot Peel


Celia


Beti Biżu

i nasze upominki <3


Tak wiec teraz czas recenzji i nie prędko zapewne makijaż zagości na blogu :D

Wszystkie dziewczyny serdecznie pozdrawiam, mam nadzieję, że przy kolejnym spotkaniu dołączą do nas dziewczyny, którym nie udało się dotrzeć tym razem :(
Izulka, Inka, Daria, Mag, Madzia, Ala, Justa, Malwa czekamy next time!!! :)

A Wam Kochani mam nadzieję, że przyjemnie czytało się moją relację ;)
Pozdrawiam cieplutko!
xxx

                                                                    maya