Obserwatorzy

wtorek, 14 stycznia 2014

Makijaż studniówkowy, okazjonalny, okolicznościowy - HEAN & Makeup Geek!


Okres studniówek rusza pełną parą dlatego dziś wykonałam dla Was makijaż w 3 wariantach kolorystycznych ust. Chciałam pokazać tym dla Was różnicę, jak jeden makijaż oczu może zmienić cały wyraz twarzy w zależności od koloru ust.


Makijaż to brązowe smoky muśnięte bordo w załamaniu w wersji light, bo tym razem postawiłam na naturalną linię wodną i rozświetlenie w kąciku wew.

W makijażu posłużyłam się cieniami HEAN oraz Makeup Geek



1. Paletka cieni HEAN - #513 - kącik wew, #810 - powieka ruchoma
2. Baza pod cienie HEAN - recenzja TUTAJ
3. Pomadki HEAN - Nude i Jagodowy Mus - recenzja TUTAJ
4. Błyszczyki HEAN - #47 czerwien #154 fiolet - recenzja niebawem ;)
5. Paletka cieni Makeup Geek - # Vanilla Bean - łuk brwiowy # Corrupt - kącik zew # Bitten - załamanie
6. Zestaw do konturowania Sleek w odcieniu Light
7. Eyeliner Rimmel
8. Biały puder wykańczający Ben Nye
9. Pomadka Lovely 02- czerwień
10. Błyszczyk Essence- # Nude Candy 19
11. Tusz do rzęs Flormar
12. Biała i cielista kredka Lumene
13. Biały pigment Borm Pretty Store - kącik wew
14. Klej do rzęs Duo
15. Pędzle - #Hakuro #Zoeva #La Famme
16. Podkład Annabelle - zapomniałam dołożyć o fotki, ale recenzję znajdziecie TUTAJ


I taki oto makeup zmalowałam :)
Wykonałam do niego jak już wspomniałam 3 warianty kolorystyczne ust:

1. Wersja naturalna z ustami w kolorze nude


Tak się prezentuje na zamkniętych oczach:


2. Wersja "romantic" :D w odcieniu delikatnej fuksji:





3. I ostatnia trzecia wersja z odrobiną pikanterii i ognistych ust ;D



Jak widzicie łamiemy zasadę, która zarazem jest już mitem w dziedzinie makijażu, że przy mocniejszym makijażu oczu usta powinny być zachowane w neutralnym odcieniu.
Sądzę, że podane wyżej warianty kolorystyczne ust nie wyszły najgorzej przy takiej propozycji makijażu i zdecydowanie mogłybyśmy pozwolić sobie na ich zaakcentowanie.
  Mi osobiście najbardziej przypadła do gustu czerwień a Wam?
Co myślicie?
Lubicie akcentować usta czy jednak zachowujecie neutralny odcień przy takim smoky?

Zapraszam na swój świeżo założony INSTAGRAM ;)



Pzdr xxx

                                                                                          maya