Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Makijaż karnawałowy - Carnival Makeup with Makeup Geek&Born Pretty


Zastrzelcie mnie, a nie odczepię się od tych gliterów! :D No tak sobie upodobałam te połyskujące pigmenty z Born Pretty, że muszę ich w końcu nadużyć, aby mi się wreszcie znudziły :)



Tym razem na różowo, a co tam?! Jest karnawał można szaleć! Idealna propozycja dla osób lubiących makijaż ekstrawagancki, oczywiście przepięknie współgrałby z ciemną tęczówką oka, której wszystkim posiadaczkom pozazdraszczam :(((
 Stanowiłby niesamowity kontrast <3



Technikę wykonania tego makijażu możecie zobaczyć TUTAJ, oczywiście wg kolorystyki jaka Wam najbardziej odpowiada, tutaj jest tylko moja szaleńcza propozycja. Zalecam jednak wykończenie kącika zew w czerni, bo lepiej się komponuje z narysowanym wcześniej łukiem, granice świetnie się zacierają. No i oczywiście zew kącik możecie wykonać albo miękkim wykończeniem jak pokazałam w linku powyżej, albo ostrzej nadając kształt V jak poniżej.

Zbliżenie na samo oko:



Różowy połyskujący pigment to jak wspomniałam powyżej Born Pretty, jako cienia bazowego pod pigment użyłam Simply Marlena. Niestety lampa nie wychwyciła tego mieniącego się na kolorowo brokatu :///  W rzeczywistości przepięknie połyskuje <3
Czerń w załamaniu roztarta jest cieniem Neptun z Makeup Geek
Dolna linia to mieszanka Galaxy i Neptune
Kącik wew muśnięty odrobiną złotego brokatu.



I gotowe! :)



A tutaj spis wykorzystanych kosmetyków:


1. Paleta cieni Makeup Geek - linki do cieni macie podane w tekście postu.
2. Pigment różowy i złoty brokat.
3. Baza pod cienie HEAN - recenzja tutaj
4. Eyeliner carny Make-up Geek - recenzja tutaj
5. Eyeliner Vipera do brwi - recenzja tutaj
6. Rimmel carny eyeliner
7. Tusz do rzęs Flormar
8. Rzęsy Red Cherrt #43
9. Puder biały Ben Nye - neutral set
10.  Podkład Era Minerals- recenzja niebawem ;)
11. Błyszczyk do ust - Era Minerals - recenzja niebawem
12. Pędzle La Femme - recenzja tutaj i tutaj oraz flat top Era Minerals.


Kochani jeżeli podoba Wam się ten mejkap, będę ogromnie wdzięczna za podserduszkowanie mnie w galerii Makeup Geek TUTAJ
Wszystkim bardzo dziękuję za "okazanie serca" <3 :D

Do usłyszenia niebawem! 
xxx

                                                                maya