Obserwatorzy

wtorek, 14 stycznia 2014

La Femme - pędzle do makijażu w wersji bamboo!

Kolejna część recenzji pędzli na każdą kieszeń, marki La Femme - pierwszą część możecie przeczytać TUTAJ
Tym razem będzie to zestaw pędzli w wersji ekologicznej, osadzonych na bambusowych trzonkach.




W skład zestawu wchodzi 7 pędzli, każdy osobno zapakowany jest w ochronną folię. Wszystkie razem znajdują się w ekologicznym, lnianym etui, z 7 przegródkami i klapką chroniącą włosie. Pędzle do złudzenia przypominają zestaw Sunshade od Lancrone ;)




Poniżej pełny opis każdego pędzla:





Pędzel do pudru sypkiego, mineralnego bądź brązującego o bardzo przyjemnym i delikatnym włosiu syntetycznym. Pędzel jest gęsty lecz bardzo puszysty, mógłby być bardziej zbity, byłby wtedy świetną alternatywą dla podkładów mineralnych. Ale w przypadku aplikacji pudru czy omiatania twarzy i szyi sprawdza się bardzo dobrze. Dł włosia 42mm.











Pędzel skośnie ścięty do aplikacji różu i rozświetlacza. Włosie syntetyczne, bardzo miłe dla skóry, zbite, a mimo to bardzo sprężyste. Pędzel jest dość mały dł włosia w najdłuższym miejscu to 32mm, a szer 33mm! W pierwszej chwili sądziłam, że chyba będę go używać do oczu bo swoim drobnym kształtem wydał mi się zbyt mały do konturowania twarzy, ale po pierwszym zastosowaniu przyznam, że bezproblemowo można nałożyć róż czy rozświetlacz, przynajmniej nie zrobimy sobie nim krzywdy poprzez nałożenie zbyt dużej ilości kosmetyku ;)











Pędzel do nakładania cieni, fajnie sprawdza się również w ich rozcieraniu, jest dość puszysty i bardzo delikatny dla skóry powiek. Dł włosia 15 mm.












Pędzel skośnie ścięty do cieniowania, świetnie się sprawdza przy aplikacji cieni w załamaniu i kąciku zew kreśląc makijaż w tzw V. Jak pozostałe pędzle bardzo delikatny i miły w dotyku, zdecydowanie mój faworyt, do tej pory nie mogłam znaleźć fajnie wyprofilowanego skośnego pędzla, ten spełnia moje oczekiwania. Dł włosia w najdłuższym miejscu to 14 mm.











Pędzelek do brwi i kresek, bardziej bym powiedziała że do brwi, bo wg mnie jest zbyt puchaty do kresek. Sprawdza się również do aplikacji brokatu i cieni wzdłuż dolnej linii rzęs.
Dł włosia 10 mm.












Pędzelek do aplikacji pomadek i błyszczyków. Dł włosia 9mm.













Pędzel do malowania kresek wzdłuż górnej i dolnej linii rzęs, Bardzo precyzyjny, świetnie sprawdza się przy aplikacji eyelinerów żelowych i kremowych. Dł włosia to 1mm.











W mojej opinii:

Kolejny bardzo podręczny zestaw pędzli, który świetnie się sprawdzi dla osób zaczynających zabawę z makijażem, ale jednocześnie dla miłośniczek posiadania fajnych pędzli za równie przyjemną cenę ;)
Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu, pędzle nie sprawiają mi żadnych problemów w użytkowaniu, nie podrażniają skóry. Dodatkowym ich plusem jest podróżna wielkość, zmieszczą się w każdej kosmetyczce i torebce.


Potrzebowałam dodatkowych pędzli, których wiecznie mi mało, żeby nie myć ich tak często jak dotychczas, a w tych zestawach bardzo spodobało mi się to, że pędzle się nie powtarzają i że w każdym z nich znajdę taki, które na pewno wykorzystam. Sądzę, że za tak okazyjną cenę warto mieć je w swojej kosmetyczce, nie przepłacimy, a zyskamy kolejnych kilka sztuk ;)
Pędzle możecie nabyć TUTAJ
Niebawem kolejna i ostatnia zarazem recenzja trzeciego zestawu La Femme, także zapraszam gorąco do śledzenia ;)
Ponadto od kilku dni możecie mnie znaleźć na Instagramie, na którego serdecznie zapraszam ;)
KLIK KLIK



Buzia xxx 

                                                                      maya