Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

HEAN - baza pod cienie!

Cześć Wszystkim!

Dziś przedstawię Wam moją najulubieńszą bazę pod cienie!
Do tej pory moim aworytem byla ArtDeco, choć przyznam że Joko też była niezła, ale kiedy wypróbowałam HEAN wszystkie które posiadałam poszły w odstawkę!
Dziewczyny i nie zamierzam tu słodzić bo lubię markę HEAN, ta baza po prostu jest boska i polecam ją z czystym sumieniem każdemu kto poszukuje dobrej bazy pod cienie.


Nie będę tym razem rozwodzić się na plusy i minusy w opinii, bo dla mnie ten produkt posiada same zalety, także opiszę Wam swoje spostrzeżenia i krótko o bazie, dla tych którzy jej nie znają jeszcze ;)


--> Jak zapewnia producent baza nadaje się pod wszelaki rodzaj cieni do powiek, zarówno pod sypkie jak i prasowane i oczywiście w zupełności się z tym zgadzam, bowiem przetestowałam na każdych i produkt doskonale sobie poradził z utrzymaniem cieni.
--> Czy wzmacnia pigment? hmmm nie zauważyłam tego specjalnie, ale zdecydowanie zwiększa przyczepność cienia do powieki przez co aplikacja jest faktycznie łatwiejsza, cienie świetnie przywierają do powieki, a sypkie tak łatwo się nie osypują.









                                    -->   Dla osób ciekawych składu podaję cały opis.
Baza jest przebadana pod względem dermatologicznym, nie uczuliła mnie i nie wywołała żadnych podrażnień





















--> Baza znajduje się w plastikowym aż 14g słoiczku!















--> Jest szczelnie zamknięta i zabezpieczona filmem ochronnym.







--> Ma wspaniałą, aksamitną, bardzo lekką konsystencję, przez co doskonale się rozprowadza. Wystarczy odrobina na pokrycie całej powieki więc jest niesamowicie wydajna! Jeszcze żadna z używanych przeze mnie baz nie miała tak puszystej formuły, zwykle bazy są twardsze i w porównaniu do HEAN tępiej się rozprowadzały. Joko np mimo swojej trwałości zdarzało się pozostawiać nierówności na powiece, a ArtDeco po jakimś czasie mi popękała w słoiczku, co prawda nie wpłynęło to na ich jakość, ale jednak coś się z nimi działo.



--> HEAN pięknie się rozprowadza, nie roluje się i nie zbiera w załamaniach powieki, nie tworzy nierówności i co najważniejsze nie pozostawia tłustego filmu na powiece!
--> Kolejnym plusem jest zapach! Nigdy nie wąchałam baz :D bo wydawały mi się neutralne zapachowo, ale HEAN ma piękny delikatnie pudrowy zapach, który baaardzo mi się podoba <3



Moim odkryciem jest również to, że doskonale sprawdza mi się jako baza pod szminki! Tak tak!
Zachwycona tą aksamitną formułą wypróbowałam ją na ustach i jestem bardzo zadowolona!
Zdecydowanie przedłużyła trwałość pomadki, a dodatkowo odnoszę wrażenie, że szminki mniej mi się zbierają w załamaniu ust, używam jej teraz za każdym razem kiedy maluję usta. 

Co tu dużo mówić? Dziewczyny według mnie ta baza jest idealna za śmieszne pieniądze 13,99 plus koszty wysyłki, bo niestety HEAN można zakupić tylko w sklepie internetowym http://sklep.hean.pl/

A Wy? Testowałyście tę bazę?
Też jak ja jesteście nią zachwycone? Jak u Was się sprawdza? a może polecacie coś innego? 
Pochwalcie się!

xoxo

                                                              maya