Obserwatorzy

czwartek, 23 stycznia 2014

Carnival make-up - Makijaż karnawałowy ZAO Organic


Dziś chcę Wam się pochwalić swoim szaleństwem ;)
 Makijaż przygotowałam na potrzeby konkursu ZAO Organic, którego tematem przewodnim był dowolny makijaż karnawałowy Rio.



Najpierw pogrzebałam sobie w sieci żeby zobaczyć co wyróżnia tematykę karnawałową Rio i znalazłam taką oto Panią, która stała się moją inspiracją :D


Moc kolorów no i te pióra!!!
Obleciałam chyba wszystkie dostępne chińczyki i sklepy wolnocłowe w pobliżu w poszukiwaniu piór! Niestety nic nie znalazłam więc zaszłam do sklepu z biżuterią sztuczną i tam kupiłam sobie kolczyki z piór i gumko-broszkę z piórek stwierdzając, że nic innego mi nie pozostało. Po drodze wpadłam jeszcze do Natury po kilka drobiazgów kosmetycznych i co widzę??? Piękne szale z pierza <3
Och jak się ucieszyłam! Wybrałam ten o intensywnym fiolecie, bo w tej kolorystyce wymyśliłam też makijaż. 

Jeśli zaś chodzi o makijaż, tutaj wykorzystałam paletę Glazel Visage, której recenzję możecie przeczytać tutaj




I tak powstał mój makijaż, trochę mnie poniosło z wyzłoceniem ciała, no ale te piękne tancerko Rio zawsze są takie opalone, a ja teraz jestem taki bladzioch, że stwierdziłam że się troszkę upiększę :D



Na powiekach mam biel, cytrynowy odcień żółci, później jest niebieski i 2 odcienie fioletu, których niestety nie widać dokładnie na zdjęciu, buuuu. W tej smużce dodałam odrobinę fioletowego brokatu.



Szal z piór owinęłam sobie wokół ramion :)


Makijaż zajął mi ok. godziny za to foty pstrykałam chyba ze 2h!!!
A pióra latały wszędzie :D
I co myślicie?
Jak Wam się podoba?

Buziaki xxx

ps: udało się!!! zostałam wyróżniona w konkursie :DDD

                                                                 maya