Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Carnival make-up & Born Pretty!

Hej! 

Z jednej strony okres swiąteczno-sylwestrowy wybija mnie z rytmu pracy z drugiej zaś fascynuje, bo jeśli coś przygotuję to mogę ponieść się odrobinę wodzy fantazji i zmalować coś bardziej ekstrawaganckiego, bo w końcu Sylwester i Karnawał to czas kiedy możemy pozwolić sobie na coś z "polotem" ;))

Dziś zmobilizowałam się i zmalowałam takie oto oko:




Makijaż wbrew pozorom bardzo prosty, klasyczne smoky, rozświetlone srebrzystym pigmentem, kąciki zew wyciągnięte w połyskującą "smużkę".
Dla osiągnięcia ostrej krawędzi górnego kącika zew, wspomogłam się taśmą klejącą (zawsze używam papierowej). Dolny kącik wyciągnęłam skośnym pędzelkiem i roztarłam małą kulką. Granice czerni na powiece górnej roztarłam czerwienią, aż po załamanie.
Ot cała filozofia ;)
This makeup is actually really simple, classic smokey eye highlighted with silver pigment and outher corners looking like glistering smudge.
To achieve the sharp edge on the upper corner of the eye I used adhesive tape (I always use paper tape ) For the bottom corner I used angled brush and I smudge it with a small sponge brush.I used red eyeshadow to blend black shadow on the upper eyelid . There you go!



W makijażu posłużyłam się pigmentami z http://www.bornprettystore.com/ , które znajdziecie TUTAJ
Niebawem również przygotuję Wam ich recenzję ;)
I've used Born Pretty pigments again ;)

Pamiętajcie, że wszystkie produkty z http://www.bornprettystore.com/ 
możecie zakupić z 10% upustem i darmową wysyłką! Wystarczy w zamówieniu wpisać ten kod:

All productr from http://www.bornprettystore.com/ You can buy with 10% discount and free shipping!!!

  

A tutaj reszta kosmetyków jakich użyłam:



I jak Wam się podoba taka karnawałowa propozycja?
And what do You think? ;)


Moi Drodzy jeżeli lubicie moje prace i chcielibyście mnie wspomóc dobrym sercem ;) Bardzo prosiłabym Was o kliknięcie w serduszko widoczne na zdjęciach TUTAJ
Z góry ogromnie dziękuję!

xxx
                                                                                                                       maya