Obserwatorzy

środa, 15 stycznia 2014

Biała Perła - System Wybielający w 10 dni!!!


Takim oto uśmiechem teraz świecę :D




Ostatnio w sieci niejednokrotnie mogłyście wpaść na recenzję Białej Perły - w skrócie dla tych którzy nie słyszeli jest to system wybielający zęby w 10 dni.




Nigdy nie miałam specjalnego problemu z zębami, ale dłuższy czas temu zauważyłam, że nie są już tak białe jak były kiedyś, dlatego pragnęłam to zmienić.
Tak więc zafascynowana widocznym efektem u innych postanowiłam spróbować ;)
Na początek dla wyjaśnienia kilka słów o produkcie:

Czym jest Biała Perła?

Biała Perła - SYSTEM WYBIELAJĄCY 10 dni, to produkt którego zastosowanie przynosi widoczne efekty wybielenia zębów do 5 odcieni w bardzo krótkim czasie całej kuracji bo jedyne 10 dni!!! 
 Oparty jest o 3-fazową formułę wybielającą łączącą wybielanie enzymatyczne z utleniającym. Przeznaczony jest do stosowania w warunkach domowych. Oczywiście do przeprowadzenia kuracji należy mieć wyleczone zęby i ewentualne stany zapalne dziąseł.

Aplikacja:

 Aplikować należy 1- 2 x dziennie w ciągu 10-14 dni kuracji, w zależności od indywidualnych potrzeb. 
Czas trwania aplikacji to 5-10 min.

Uwagi:
Jednocześnie należy unikać barwiących produktów typu: kawa, herbata, czerwone wino, ciemne soki, itp.
Podczas kuracji wskazane jest również powstrzymanie się od palenia papierosów.
Po każdorazowym zdjęciu aplikatorów należy przez 30 min nie jeść i nie pić niczego poza czystą wodą.

Efekty:

Wybielenie zębów do 5 odcieni w zaledwie 10 dni - efekty są już widoczne po 5 dniach stosowania!
Działanie kuracji obejmuje również remineralizację szkliwa i poprawę higieny jamy ustnej przy zachowaniu bezpieczeństwa dziąseł.


Sposób stosowania i zawartość opakowania:




System wybielający składa się z 3 faz:






1. Dokładne umycie zębów przy pomocy żelu inicjującego. Jest to rodzaj wybielającej pasty do zębów, którą można stosować nadal po zakończeniu kuracji.

















2. Druga faza to nałożenie na zęby żelu aktywującego, za pomocą załączonego pędzelka.











3. Trzecie faza to założenie na zęby uformowanych aplikatorów z żelem wybielającym.














                                                          



                                                              Aplikator:
                W zestawie jest takich 3 -  2 które od razu należy uformować i jeden zapasowy.











Tak wyglądają uformowane na zębach aplikatory. Formowanie wykonuje się w bardzo prosty sposób, a mianowicie zanurza się w wodzie o temp. mniej więcej 80st i trzyma przez chwilę, dopóki aplikator nie zmięknie i nie osiągnie "mętnego koloru". 
Trwa to bardzo szybko ok 10 sec, należy być przy tym ostrożnym bo dłuższe trzymanie w tak gorącej wodzie może go uszkodzić. Następnie należy nałożyć kolejno aplikatory na dolne i górne zęby i docisnąć trzymając ok 30sec. Po tym czasie otrzymujemy "odlew" naszego uzębienia ;)







Nałożenie:
Tak uformowane aplikatory wypełnione żelem wybielającym, należy umieścić na zębach i trzymać przez 5-10 min, a następnie umyć zęby szczoteczką żelem pozostałym na zębach i starannie wypłukać wodą.
Ja trzymałam swoje "szczęki" zawsze 10 min jak nie dłużej ;) Tutaj fotka była robiona po 5 dniach kuracji, chciałam spr czy faktycznie już widać efekt ;) Jak możecie zauważyć te okrągłe wypustki opisałam sobie G-óra D-ół, żeby wiedzieć, który aplikator idzie na którą "półkę zębów" :D









Moja opinia:

Moi Drodzy zdjęcia mówią same za siebie!
Nic dodać nic ująć! Jestem okrutnie zadowolona!!!
Gorąco polecam każdemu kto boryka się z problemem bieli zębów, jak również dla każdego kto chciałby jak ja zastosować sobie taką kurację w celu odświeżenia koloru zębów i odzyskania wspaniałego uśmiechu :D
Kuracja nie wymaga specjalnych wyrzeczeń, wykonujemy ją w zaciszu domowym, poświęcamy jej zaledwie 10 min, a w ciągu 10 dni otrzymujemy piękny uśmiech! 
Dodatkowo jest to wspaniała okazja dla osób palących, które w końcu mogą się zmotywować do rzucenia tego "świństwa" i odzyskania koloru zębów sprzed okresu palenia :)
W opiniach wyszukanych w sieci doczytałam się, że u niektórych osób wybielanie Białą Perłą doprowadziło do nadwrażliwości zębów, u mnie nic takiego nie wystąpiło i nie zauważam żadnych skutków ubocznych. Jestem usatysfakcjonowana w 100%!!!!
POLECAM z czystym sumieniem!

No spójrzcie jeszcze raz!
Zdjęcia oczywiście są robione bez żadnej obróbki graficznej!!! i bez użycia lampy!




Więcej informacji możecie uzyskać na stronie Białej Peły TUTAJ i TUTAJ :)

Pozdrawiam Was serdecznie!



 i zapraszam na mój Instagram klik klik



                                                                     maya