Obserwatorzy

piątek, 13 grudnia 2013

Świątecznie ;)

Cześć Wam!



Dziś przygotowałam Wam luźny post, a nuż komuś się przyda i skorzysta z propozycji ;)
Parę dni temu odwiedziłam Yves Rocher i kupiłam dla siebie kilka drobiazgów.
Pomyślałam, że pokaże Wam je, bo świetnie sprawdzą się również jako drobnostka pod choinkę ;)
Uwielbiam ten sklep i uważam, że jeżeli nie ma się pomysłu na prezent w Yves Rocher zawsze coś się znajdzie ;)
Teraz jest tam bardzo nastrojowo i świątecznie, a tegoroczne nowości są cudowne! 
Według mnie najlepsza oferta świąteczna jaka była do tej pory <3
A co nieco o tym wiem bo w końcu kilka lat tam przepracowałam ;)
Tak więc kiedy zobaczyłam co oferują nie mogłam się oprzeć!!!

CZEKOLADZIE I PISTACJOM! <3


Jest to żel pod prysznic o uwodzicielskim zapachu czekoladowo-pistacjowym <3
Mnie uwiódł na maxa!
Jest to gama Cacao i wśród niej znjadziecie jeszcze: czekoladę z malinami i czekoladę z pomarańczą <3 
Do wyboru są żele pod prysznic, mydełka i kremy do rąk, olejki i mleczka do ciała oraz balsamy do ust .




Wszystko w bardzo przystępnych cenach od 11,90zł  KLIK KLIK


ZŁOCISTEJ WANILII <3


Balsam do ciała, który normalnie możecie kupić w sklepie, ale wersja świąteczna wzbogacona jest od złociste drobinki, które przpięknie się mienią. Osobiście gustuję w tego typu balsamach więc temu również nie mogłam się oprzeć :)

Dziewczyny zawsze też zapakują Wam produkty jeżeli mają być na prezent - bezpłatna jest forma w celofan, odpłatnie jest koszyczek za 9,90 ;)



 I jeżeli jesteście szczęśliwymi posiadaczkami karty stałego klienta i oferty grudniowej w prezencie otrzymacie taki oto zestaw 2 świeczników.
Osobiście nie palę świec, ale te wyjątkowo mi się podobają więc nawet je sobie zachowam :)


Moja propozycja to kropla w morzu tego co oferuje Yves Rocher!
Dlatego jeżeli poszukujecie jeszcze pomysłów na prezent zajrzyjcie tam!
Ci co nie mają salonu u siebie w mieście mogą dokonać również zakupu poprzez internet TUTAJ

To jak z Waszym szaleństwem przedświątecznym?
Prezenty gotowe? ;)

buziaki xxx

     
                                                                                                                      maya