Obserwatorzy

wtorek, 17 grudnia 2013

HEAN - RECENZJA CIENI

Cześć Wam!

W końcu zebrałam się ze recenzją posiadanych cieni marki HEAN
Jestem szczęśliwą posiadaczką póki co ;) 8 wkładów, ale wiem że na pewno zakupię ich więcej <3


Aparat trochę zjadł kolory bo robiłam bez lampy w świetle dziennym.
Na żywo są troszkę bardziej nasycone, mniej więcej jak poniżej:









PLUSY:

1. Bardzo dobra pigmentacja, porównywalna moim zdaniem do Inglota
2. Dostępna szeroka gama kolorystyczna - od matów po satynę
3. Zdecydowanie mniej się osypują jak Sleek
4. Przyjemnie się rozprowadzają i świetnie łączą z cieniami innych marek
5. Trwałość i dobra przyczepność do powieki
6. Nie osadzają się w załamaniu powieki
7. Wydajność - poprzez dobre nasycenie koloru wystarczy niewielka ilość 
na pełne pokrycie powieki
8. CENA CENA CENA - mam nadzieję, że nie ulegnie ona zmianie bo zdecydowanie jest to ogromny plus tych cieni w stosunku do ich jakości - wkład kosztuje 6,99 zł <3

MINUSY:

- póki co ich nie odkryłam ;)

Zdecydowanie jestem nimi zachwycona i będę każdemu polecać!
Możecie je dostać TUTAJ

A tutaj mejkapy, które nimi zmalowałam -  w sam raz na imprezę sylwestrową ;)


I jeszcze jeden, a niebawem na pewno jeszcze jakieś zmaluję ;)


To tyle z mojej strony ;)
Pamiętajcie o konkursie! Baner jest w lewym pasku na samej górze ;)

Pozdrawiam ciepło!

                                                                 maya