Obserwatorzy

wtorek, 10 grudnia 2013

HEAN - Makijaż krok po kroku

Hej Kochani!

Wczoraj przygotowałam Wam makijaż wykonany kosmetykami HEAN.
W swoim posiadaniu mam 8 cieni - 6 matów i 2 satyny, ale o tym będzie w osobnym poście ;)

Wśród wybranych jest niesamowicie piękny, czekoladowy brąz, który okrutnie mi się podoba i w swojej pierwszej próbie wypróbowania marki postawiłam wlaśnie na ten odcień. Żeby nie było nudno przełamałam go zielenią, a dla dodania blasku użyłam odrobiny brokatu ;)
 Makijaż może stanowić propozycję sylwestrową, jak również bez użycia brokatu spokojnie można wystąpić w nim przy kolacji wigilijnej ;)

Zapraszam!

1. Oko wstępnie przygotowane - przypudrowane, baza nałożona, a na bazę biały cień ( dzięki temu kolejne cienie będzie łatwiej nakładać i rozcierać).



2. Na całej powiece ruchomej rozcieramy wspomniany juz czekoladowy brąz <3


 3. Rysujemy kreskę, najlepiej jakimś gładkim eyelinerem, aby poźniej nam było łatwiej ją rozetrzeć. Mi najlepiej sprawdza się Rimmel przy rozcieraniu, bo MUG jest zbyt tępy do rozcierania niestety - przynajmniej wg mnie ;)



 4. Poniżej dolnej linii rzęs rozcieram od zew kącika ten sam brąz, a od wew zieleń.



 5. Dla dodania blaski dodaję odrobinę srebrnego brokatu, a następnie linię wodną pokrywam czarnym linerem, tu niezawodny jest MUG <3


6. Doklejam rzęsy i oczko gotowe ;)



Całość:



Użyte kosmetyki:


1. Cienie HEAN
2. Pomadka HEAN w odcieniu NUDE #326
3. Baza HEAN
4. Podkład Annabelle
5. Puder biały - Ben Nye #neutral set
6. Bronzer Honolulu
7. Korektor pod oczy Flormar
8. Eyeliner zelowy Make-up Geek i Rimmel
9. Żel do brwi Vipera
10. Klej do rzęs DUO

To tyle jeśli chodzi o makijaż ;)

Przypominam Wam o trwającym konkursie TUTAJ  i zapraszam Was również na zakupy do http://www.bornprettystore.com/ , gdzie dodatkowo możecie otrzymać ode mnie rabat KLIK KLIK!

A Wy posiadacie HEAN?
Lubicie? Co jeszcze polecacie?

Pozdrawiam!

                                                                     maya