Obserwatorzy

czwartek, 19 grudnia 2013

HEAN - make-up

HEJ!

Ostatnio przygotowałam kolejny mejkap z  HEAN w roli głównej.
Niestety kroków nie przygotowałam, ale mejkap jest bardzo prosty więc opisze Wam go w kilku zdaniach i przedstawię produkty jakich użyłam ;)

Makijaż prezentuje się następująco:



Sądzę, że będzie to dobra propozycja na świąteczną lub sylwestrową imprezkę.

Makijaż rozpoczęłam od przygotowania twarzy. 
Ja zawsze najpierw nakładam podkład, puder i dopiero później maluję oczy, na końcu konturuję twarz i utrwalam fixerem.





1. Tak więc po nałożeniu podkładu i przypudrowaniu jej, na powieki nałożyłam bazę HEAN , świetna aksamitna konsystencja - niebawem również recenzja*











             2. Następnie w kąciku wew i zew nałożyłam piękny atramentowy odcień, środek powieki pozostawiając pustym.










3. Następnie pozostawioną przestrzeń wypełniam cudnym, opalizującym złotem!














              4. A granice cienia w kąciku zew. roztarłam zielenią, kierując się ku załamaniu powieki










                                 5. Dolną linię rzęs podkreśliłam granatem.














6. Narysowałam kreski i wytuszowałam rzęsy/ opcjonalnie sztuczne.
























                                                                               7. Usta podkreśliłam pomadką w odcieniu NUDE











8. Wykonturowałam twarz i makijaż gotowy ;)


Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka propozycja makijażu ;)
Ja uwielbiam takie odcienie i wiem, że ich nadużywam, ale w takich czuję się zawsze najlepiej <3

Kochani jutro kończy też się konkurs organizowany wraz z HEAN więc zapraszam gorąco tych wszystkich, którzy jeszcze nie wzięli udziału, zegar tyka KLIK KLIK ;)

Pozdrawiam cieplutko z mroźnego Ol.
                                      
                                                               maya