Obserwatorzy

poniedziałek, 16 grudnia 2013

CHCIEJ-LISTA 2014!!!

Witajcie!

Ostatnio w sieci i na blogach modne są posty z kosmetycznymi zachciankami, tak więc i ja postanowiłam takowy przygotować ;)

Moja Chciej-Lista na 2014 r może nie jest zbyt długa, ale bardzo konkretna i baaardzo chciałabym ją urzeczywistnić <3

No to zaczynam!

1. Bdellium Tools - zestaw ekologicznych pędzli z linii Bambu w zielonym kolorze to moje must have na przyszły rok, a przynajmniej kilka sztuk <3



2. Real Techniques -  te pędzle również bardzo chciałabym przetestować, 
zwłaszcza do pudru i podkładu ;)


3. Too Faced -  paletka cieni, która chodzi za mną już od kilku miesięcy,
 mam nadzieję że w przyszłym roku ostatecznie stanę się jej posiadaczką <3 


4. Kolejna paleta cieni z The Balm z serii NUDE - oj chciałabym <3




5. I z tej samej serii bardzo modny w świecie blogerskim i nie tylko ;) 
Rozświetlacz Mary Lou *.*
Cieszy się świetnymi recenzjami!




6. Moja ostatnia zachciewajka to kolejny pierścień -  nie to żebym była niezadowolona z posiadanej obecnie, ale ta mnie bardzo kręci bo jest statywowa i lepiej radzi sobie z kręceniem video podobno ;)




Taka to oto moja skromna lista życzeń :D
Mam nadzieję, że przynajmniej jej część uda mi się posiąść w przyszłym roku <3
A Wy macie jakieś potrzeby? Pochwalcie się!

Pzdr!

ps. Pamiętajcie o konkursie! KLIK

maya