Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Born Pretty! JUŻ MAM!

Hej!

Właśnie odebrałam z poczty swoją paczuchę od http://www.bornprettystore.com/ <3
Będzie testowanie, będą recenzje!
W skrócie tylko powiem, że jestem przeszczęśliwa, uwielbiam takie niespodzianki <3
Moja szła ok 2 tyg z USA więc całkiem szybko doszła, bałam się o nią w tym świątecznym rozgardiaszu na poczcie, na szczęście wszystko doszło w odpowiednim stanie.
Firma sumiennie opakowuje każdy produkt w ochronną piankę, tak więc wszystko jest należycie zabezpieczone :)

Just now I received my parcel from the post office from Born Pretty. I'll be testing and I'll do reviews! In short, just to say I'm very happy, I love the surprises! I've been waiting for this parcel for about two weeks and it's been send from US so that was quick! I was afraid of it in this holiday craziness at the post office but luckily everything came in good condition. The company dutifully wraps each product in a protective foam so that everything is properly secured. So now it's time show you my gifts.

No więc czas przedstawić Wam moje prezenty <3



Są wśród nich pigmenty, brokaty, cienie w kremie, sypkie, pigment do ust i paleta cieni, 
róży, pudrów i błyszczyków ;)
Tak więc ja zabieram się niebawem za testowanie, a Was zapraszam do odwiedzenia 
Więcej szczegółów o zakupach znajdziecie TUTAJ
Zapraszam Was gorąco!

 In my gift box I found pigment eyeshadows, glitters, cream shadows, powder eye shadows, pigment for lips and eyeshadow palette. Also blushes, pressed powders and lip glosses, so I am statrting to test right now and You are more than welcome to visit http://www.bornprettystore.com/ !
 


Miłego wieczorku!
Have a nice evening!
                                                                   maya