Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Born Pretty - make-up!

Witajcie!


Ach nie mogłam się powstrzymać i musiałam coś dziś namaziać, bo jak tu nie maziać jak tyle wspaniałości od http://www.bornprettystore.com/ wczoraj przyszło <3




No i wymalowałam sobie takie to oko, trochę karnawałowe trochę sylwestrowe ;)





 Ale jak szaleć to na całego!
 Z paletki użyłam 3 oznaczonych cieni: niebieski poszedł jako baza pod pigment, czerwienią roztarłam czerń i cielistym zatarłam granice.
 Główną rolę odegrały pigmenty: turkus, ten biały w rzeczywistości mieni się na tysiące kolorowych drobinek (jest on na dolnej linii rzęs i w mgiełce kącika zew, niestety słabo go wychwyciłam buuuu), czerń w załamaniu roztarta czerwienią.



Cóż mogę powiedzieć?
Recenzja na pewno zagości niebawem, póki co jestem pod wrażeniem, zwłaszcza cieni z paletki bo sądziłam, że będą badziewiaskie, a jakże miło się rozczarowałam <3

Kto nie brał udziału w trwającym obecnie konkusie serdecznie zapraszam TUTAJ!!!

Buzia xxx

                                                            maya